۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 179760

فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری سرشاخه اصلی شرکت هرمی گلدکوئیست با 300 میلیارد ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سرشاخه شرکت هرمی در نوشهر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،سرهنگ شمس‌الدین کرمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی برحضور فردی کلاهبردار در شهرستان توریستی نوشهر و حضور وی در بنگاه‌های معاملات ملکی به قصد خرید ملک و ویلا‌، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با شناسایی متهم به کلاهبرداری به نام « میثم – ک» وی را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی نوشهر افزود: ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی دریافتند، این فرد از سرشاخه‌های اصلی شرکت هرمی گلدکوئیست بوده که بصورت خانوادگی در استان‌های اصفهان و تهران از شهروندان کلاهبرداران می‌کردند.

سرهنگ کرمانی خاطر‌نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی این فرد در عملیاتی غافلگیرانه از سوی ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی نوشهر دستگیر شد‌.

وی یادآور شد: این فرد که از سرشاخه‌های شرکت هرمی کلدگوئیست بود‌ه، تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان از شهروندان در استان های تهران و اصفهان کلاهبرداری کرده است‌.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به مقابله بی‌امان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان از شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در طول سال جاری خبر داد و افزود: بیش از 31 کیلو گرم انواع موادمخدر از متهمان کشف و ضبط شد‌.

سرهنگ کرمانی با اشاره به طرح ارتقای امنیت اجتماعی‌، از توقیف یک هزار و 210 دستگاه خودرو و 432 دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.