قدس آنلاین یزد - فرماندار میبد با بیان این که بیوتروریسم شکل جدید استثمار کشورها از سوی سلطه‌گران است، وظیفه شرعی و قانونی همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط را ، مبارزه با این پدیده شوم خواند.

بیوتروریسم شکل جدید استثمار کشورها توسط سلطه‌گران است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا رجایی در جلسه مبازره با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: متاسفانه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته شاهد قاچاق کالا به داخل کشور هستیم که طبعاً این عمل باعث افزایش بیکاری و به بار آمدن مشکلات فراوانی می‌شود.
وی با بر شمردن برخی تبعات قاچاق کالا، افزود: تاثیر مخرب برخی وسایل بازی برای کودکان به ویژه عروسک‌های غربی که با اهداف خاص فرهنگی تولید می‌شود، بازی‌های رایانه‌ای که بر شکل‌گیری شخصیت نوجوانان و کودکان اثر منفی می‌گذارد، یکی از ابعاد جنگ نرم دشمن است.
رجایی تصریح کرد: دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به فرهنگ اسلامی ما تلاش می‌کند که ما باید در این رابطه هوشیار باشیم و یکی از راه‌های پیشگیری ، جلوگیری از ورود کالای قاچاق هست که این مسئله را به دنبال دارد.
وی افزود: امروزه دشمن به جای اشغال کشور‌ها به اشغال فکر‌ها روی آورده و به دنبال آن هستند کسانی را تربیت کنند که مطابق منافع آنها تصمیم بگیرند و حرکت کنند لذا از بدو کودکی برای کشورهای در حال توسعه و جهان سوم به ویژه کشورهای مسلمان و بالاخص جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌ریزی کردند.

وی هشدار داد: اخیراً شکل جدیدی از استثمار به نام بیو تروریسم در دستور کار کشورهای سلطه‌گر قرار گرفته و با دادن بذرهای آلوده و تولید بیماری در کشورها به ویژه جهان سوم آنها را مبتلا می‌کنند و سپس برای درمان آنها دارو را با قیمت گزاف روانه بازار می‌کنند و کشورها محتاج آنها می‌شوند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.