۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۱
کد خبر: 18922

معتمدی: رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از نفوذ و گسترش سامانه بارش زا در استان خبر داد.

مشهد سردتر می شود

 


اثمری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: طبق نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره، نفوذ و گسترش سامانه بارش زا، همراه با بارش برف و باران بویژه در نیمه شمالی استان خواهد بود.
وی با اشاره به نفوذ این سامانه از دیروز در استان اضافه کرد: به دنبال این سامانه دمای هوا در بخشهای مختلف استان با کاهش قابل ملاحظه ای روبه رو می شود.
وی ادامه داد: هوای استان امروز در نواحی شمالی ابری و نیمه ابری و در پاره ای از نواحی همراه با مه صبحگاهی توأم با بارش برف و باران و بتدریج کاهش ابر همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.
وی با بیان اینکه این وضعیت در نواحی مرکزی نیز پیش بینی می شود، گفت: نواحی جنوبی استان نیز امروز شاهد وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک در بعضی ساعات افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده مواجه می شود.
وی درخصوص بررسی وضعیت هوای مشهد نیز تصریح کرد: آسمان ابری و نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی در بعضی از ساعات توأم با بارش برف و باران و بتدریج کاهش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.
این مقام مسؤول وضعیت هوای فردای استان را در نواحی شمالی ابری، نیمه ابری و در پاره ای از نقاط بارش پراکنده برف و باران توأم با مه صبحگاهی و در طول روز کاهش ابر همراه با وزش باد پیش بینی کرد.
به گفته وی همین وضعیت در نواحی مرکزی استان نیز حاکم می شود.
ضمن اینکه در نواحی جنوبی نیز هوای استان کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک خواهد بود.
وی تصریح کرد: هوای مشهد فردا در اوایل وقت نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده برف و باران توأم با مه صبحگاهی و در طول روز با کاهش ابر همراه با وزش باد می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.