گناباد- خبرنگار قدس: فرمانده انتظامی گناباد از وقوع دو قتلخانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسبخبری مبنی بر قتل مردی 40 ساله در داخل منزل مسکونی اش، تیم جرایم جنایی و پلیس بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کرد.

اعترافات هولناک پسری که پدرش را به قتل رساند

 


سرهنگ سید احمد موسوی افزود: در بررسی های اولیه پرونده، مشخص گردید که این فرد به دست فرزند 18 ساله اش به قتل رسیده است.وی گفت: جسد این مرد داخل چاه فاضلاب خانگی انداخته شده که با پیگیری به عمل آمده جسد مقتول از داخل چاه خارج شد و پسر جوان به همراه دو عمویش که مظنون به قتل بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گناباد افزود: پسر مقتول به عنوان متهم اصلی پرونده در اعترافات خود گفت: سالها پیش پدر و مادرم از یکدیگر جدا شدند و او و برادرش را رها کرده اند، اما با گذشت چندین سال که هر دو سابقه اعتیاد داشتند، پدرشان را شناسایی کرده و به سراغ او می روند.
سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم در ادامه اعترافات خود اعلام داشته با درگیری لفظی بین آنان پدر معتادش با ضربات چاقو برادر وی را زخمی کرده و از ترس اینکه کسی از قضیه بویی نبرد، پدر با همدستی او و برادرانش پیکر نیمه جان فرزندش را به بیابانهای حومه شهر گناباد انتقال داده و در محل دفن زبالههای شهری به آتش می کشند.
وی گفت: متهم اصلی پرونده افزود چند روز پس از این حادثه، پدر معتادش نیاز شدید به مواد (کریستال) پیدا کرده و از پسرش خواسته به هر قیمتی شده برایش مواد تهیهنماید، در غیر این صورت او نیز به سرنوشت برادرش دچار خواهد شد.
اما پسر از ترس اینکه به سرنوشت برادرش دچار نشود و از سوییبهدلیل ناراحتی و نگرانی از مرگ برادر بزرگترش، با چاقوبهپدر حمله کرده و او را به قتل می رساند و با همکاری و همدستی عمویش جنازه وی را داخل چاه فاضلاب منزلش می اندازند که متعاقب آن جسد توسط نیروهای انتظامی کشف گردید.
سرهنگ موسوی ادامه داد: جستجوی پلیس برای روشن شدن ابعاد تازه این ماجرا ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.