رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار سابق کرمان درحال حاضر به عنوان دو گزینه جدی استانداری خراسان رضوی مطرح شده‌اند.<BR>

تابش و نجار، گزینه‌های جدی استانداری خراسان رضوی+ سوابق

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس, در حالی که با گذشت بیش از 6 ماه از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گزینه‌های مختلفی برای سکانداری استان خراسان رضوی مطرح شد اما هنوز استاندار خراسان رضوی به عنوان یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور معرفی نشده که این امر انتقادهای زیادی را متوجه دولت کرده است، به تازگی اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان در دولت دهم و علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان گزینه‌های استانداری خراسان رضوی مطرح شده‌اند.

علیرضا تابش رئیس فعلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از گزینه‌های جدی برای استانداری خراسان رضوی است.

تابش پیش از این سمت به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی در دوره وزارت عبدالعلی زاده مشغول به کار بود.

همچنین وی تجربه استانداری گیلان را در کارنامه خود دارد.

 

اسماعیل نجار نیز دیگر گزینه مطرح استانداری خراسان رضوی است.

وی در سال 1339 در شهر سرخه استان سمنان در خانواده‌ای متدین متولد شد, در سال 57 مسئولیت کمیته سوخت استانداری سمنان را بر عهده گرفت و سپس وارد جهاد سازندگی سمنان شد, مدتی بعد با شروع جنگ عازم کردستان شد و مسئولیت بازرسی ویژه استاندار و مدیریت روابط عمومی استانداری را بر عهده گرفت.

نجار در روزگار جنگ قائم مقام فرماندار سنندج شد و چندی بعد به عنوان فرماندار در رأس شهرستان مریوان قرار گرفت, پس از دوران فرمانداری به بازرسی استانداری بازگشت و سپس عازم تهران شد و در مدیریت‌های میانی وزارت نفت مشغول خدمت گشت.

وی با آغاز به کار دولت نهم به عنوان بهترین گزینه که عامل وفاق همه مردم کردستان بود به عنوان استاندار کردستان منصوب شد و پس از 4 سال و نیم استانداری که همه مردم از آن به عنوان دوران طلایی کردستان یاد می‌کنند به کرمان منتقل شد و 3 سال و نیم به عنوان استاندار کرمان فعالیت کرد. نجار که 46 ماه سابقه حضور در جبهه را داشته مدال درجه یک امداد و نجات و مدال درجه سه سازندگی را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز امروز در حاشیه سخنرانی رئیس جمهور در بندرعباس از انتخاب استاندار خراسان رضوی تا هفته آینده خبر داد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.