همکاری با شبکه‌های ماهواره ای ممنوع است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، اهداف بلندمدتی برای تغییر روش زندگی و ترویج فرهنگ غرب را در ایران پیگیری می‌کنند گفت: گروه‌های موسیقی و مستندسازان تنها با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند با شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی رسمی و غیرفارسی همکاری داشته باشند.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت و همکاری برخی خوانندگان زیرزمینی داخل کشور با شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای خصوصا شبکه‌های فارسی زبان که عمدتا از منابع مالی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تغذیه می‌شوند با اهداف خاص و برای ایجاد تغییرات فرهنگی، اثرگذاری سیاسی و گاها به عنوان اتاق فرمان اغتشاشات در داخل استفاده می‌شوند.

وی افزود: معمولا شبکه‌های ماهواره‌ای کار عملیات روانی را بر عهده دارند و آن شبکه‌هایی که عملیات روانی انجام نمی‌دهند اهداف بلندمدت برای تغییر روش زندگی و ترویج فرهنگ غربی را پیگیری می‌کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اساسا همکاری با این شبکه‌ها ممنوع است، به ایسنا گفت: با افرادی که با این شبکه‌ها همکاری می‌کنند برخورد می‌شود و همکاری با شبکه‌های خارجی رسمی و غیرفارسی نیز منوط به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی تصریح کرد: مستندسازان یا گروه‌های موسیقی تنها با دریافت مجور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند با این شبکه‌های خارجی همکاری داشته باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.