قدس آنلاین-شهرکرد:معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری از تشییع 2 شهید حادثه تروریستی در استان بعقوبه عراق در شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

تشییع 2 شهید حادثه تروریستی  عراق در شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، خدابخش مرادی نافچی  شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبر نگار ماافزود: تدابیر و هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر دو شهید هفشجانی حادثه تروریستی عراق که شنبه گذشته توسط تروریستهای بعثی در استان بعقوبه عراق به وقوع پیوست انجام شده است.
مرادی نافچی تصریح کرد: این شهدا در بمب گذاری تروریست ها در مسیر تردد خودروی کارگران ایرانی شاغل در خط لوله گاز در عراق به شهادت رسیدند و پیکر آنان عصر روز شنبه از طریق مرز خسروی پس از انجام تشریفات قانونی وارد کشور شده است.
این مقام سیاسی و امنیتی اضافه کرد: به نام های ابراهیم امینی هفشجانی و صادق حسینی هفشجانی دو کارگر شهید هستند که صبح روز شنبه بر اثر بمب گذاری در مسیر خودروی حامل کارگران و مهندسان ایرانی شاغل درخط لوله انتقال گاز در شمال شرق بعقوبه درخاک عراق به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه در این حادثه تروریستی هشت کارگر ایرانی نیز مجروح شدند، افزود: شش نفر ازاین مجروحان نیز از استان چهارمحال وبختیاری هستند.
دبیر شورای تامین استان گفت اسامی مجروحان و مصدومان این حرکت کور تروریستی عبارتند از تقی کیان پور ، ˈقربان حیدری، همایون نعمت بخش ،بهنام امامی، محسن کیوانی ،مسلم کامکار ،علی شیر صالحی و مسعود عباسی هستند که همگی اهل و ساکن شهر هفشجان بوده هم اینک در بیمارستان های کرمانشاه بستری هستند.
شایان ذکر است آذر ماه سال گذشته نیز افراد مسلح به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی خط لوله گاز در منطقه الندی واقع در 80 کیلومتری شمال بغداد پایتخت عراق حمله کردند،که در جریان این حادثه تروریستی 16 نفر از کارگران و مهندسان ایرانی شهید و پنج ایرانی دیگر نیز مجروح شدند که اجساد شهدا در 4 مرحله از مرز خسروی و مجروحان این حادثه نیز در 3 مرحله از مرز پرویزخان در شهرستان قصرشیرین وارد کشورمان شد.
گفتنی است زمان دقیق تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی هنوز تعیین نشده است .
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.