قدس آنلاین: مردم ولایتمدار تبریز برای سلامتی رهبر انقلاب اسلامی، دعای توسل قرائت کردند.

مردم تبریز برای سلامتی رهبر انقلاب دعا کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، مردم مومن و ولایتمدار کلانشهر تبریز، سه شنبه شب با اجتماع در مسجد طوبی این شهر و قرائت دعای توسل برای سلامتی کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی دعا کرده و شفای ایشان را از درگاه خدا خواستار شدند.

این مراسم از سوی آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی ترتیب داده شده بود.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، در این مراسم شکرگزاری و نیایش که به مناسبت عمل جراحی موفقیت آمیز و سلامتی رهبر انقلاب اسلامی در مسجد طوبی تبریز برگزار شد، ابراز داشت: با اعلام خبر نقاهت رهبری، عاشقان ولایت در سراسر کشور و جهان دست به دعا برداشتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همانند بنیانگذار کبیر انقلاب با شایستگی تمام اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را محقق و انقلاب اسلامی را در مقاطع مختلف و زمان های حساس از سختی ها به سلامت عبور داده و مهندسی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور را با درایت بی نظیر به انجام رساندند.

امام جمعه اهر همچنین با اشاره به تاثیر دعا در برآورده شدن حاجات گفت: دعایی که از دل برآید بسیاری از حوایج و خواست ها را ادا می کند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.