گروه جامعه - وقتی کسی را از صمیم قلب دوست داشته باشی، دیگر نمی‌توانی بیماری و درد او را تحمل کنی.

جمال چهره تو، حجت موجه ماست

 بیماری او بیماری توست و درد او هم درد تو. این قصه میلیونها قلب عاشقی است که روز دوشنبه وقتی از رادیو و تلویزیون شنیدند که امامشان در راه بیمارستان است، حسابی نگران شدند، اما وقتی چهره روشن و مهربان او را که به مردم آرامش می‌دهد دیدند و از زبان خودش شنیدند که مسأله مهمی نیست، خوشحال شدند و همه با هم دست به دعا برداشتند تا خدا رهبر محبوشان را در پناه خودش حفظ کند. ظهر روز دوشنبه، نخستین دعای نمازگزاران در همه مساجد، طلب سلامتی رهبر عزیزشان بود.

 دعایی که تا هنوز پس از هر نماز ادامه دارد. در این میان شنیدنی است زمزمه‌های عاشقانه مردمی که با امامشان راز دل کرده‌اند و برای او از نگرانی‌هایشان گفته‌اند و از دعاهایشان.

 

 

  سلام آقای مهربانیها!

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای، با ایجاد صفحه‌ای با عنوان «اگر به عیادت می‌رفتم...» ضمن ایجاد فضای مجازی برای عیادت از مقام معظم رهبری، به انتشار نظرات و پیامهای محبت‌آمیز مردم نسبت به امام و مقتدایشان اقدام کرده است. آنچه می‌خوانید گزیده‌ای از این دلواژه‌هاست.

- نذر کردم برای بهبودی‌ات اشکهای محرم و صفرم... سایه‌ات مستدام آقا جان...

-سلام. آقای مهربانی‌ها! الهی دورتون بگردم. کور بشه چشم دشمنانتون. ان‌شاءا... همیشه در صحت و سلامت به سر ببرید. همه ما فدای شما.

 بحق امام رضا علیه السلام ان‌شاءا... عمر با عزت و طولانی داشته باشید. خیلی براتون گریه کردم. از خدا حاجت خوب شدن شما رو خواستم. عمر همه ما کم بشه و به عمر شما اضافه بشه.

 

 

  سلام بر ذریه پاک زهرا(س) و علی(ع)

- سلام بر ذریه پاک زهرا(س) و علی(ع)، سلام بر سلاله نبوی، سلام بر امام خامنه‌ای، جانم به قربانت، سرت سلامت آقا جان، من مرده باشم و نبینم که شما روی تخت بیمارستان باشید. ان‌شاءا... خدا شما را برای ما و خانواده‌تان حفظ کند و هر چه زود‌تر صحت و سلامتی جسم و جانتان را به دست آورید. یا علی مدد. ارادتمند شما. خدا نگه دار و التماس دعای زیاد دارم.

- اگر به عیادت می‌رفتم یکی از بهترین بندگان خدا رو می‌دیدم که مانند فرشتگان جامه سفید برتن دارد و چهره نورانی دارد. اگر به عیادت می‌رفتم می‌گفتم که جانم به فدایت.

می‌گفتم که کاش جای تو بودم کاش درد و رنجت را من به جان می‌خریدم؛ دانشجوی سال آخر رشته حقوق دانشگاه شیراز.

- سلام علیکم. خدا را شاکرم که رهبری فرزانه، دانشمند، عادل را برای امت مسلمانان قرار داده است. و از خداوند متعال می‌خوام که سید ما رو تا ظهور حضرت مهدی(عج) حفظ کنه. رهبرم! چشم امید مردم بعد خدا به شماست. مخصوصا جوانان. از طرف همه جوانان جانم فدای رهبر.

- تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد. خدا ان‌شاءا... شما را تا ظهور حضرت بقیه ‌ا... حفظ کنه و ما رو سرباز وظیفه‌شناسی برای شما قرار بدهد.

 

 

 جانم فداتون آقا

- تمام عمر باقی‌مانده از من فدای یک لحظه از عمر پربرکت شما. جانم فداتون آقا. هوالحق.

- گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم/ چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی. ان‌شاءا... هر چه زود‌تر سلامتی کامل خود را بازیابید. به امید عصر ظهور. التماس دعا.

- جان چه ارزد که در ره جانان، ننمایم ز شوق دل قربان...

- چون دل ببردی دین مبر، هوش از من مسکین مبر، با مهربانان کین مبر، لاتقتلوا صید الحرم.

- سلام به پدر مهربان امت اسلامی. امیدوارم روزی نباشد که شما را در بستر ببینم. ان‌شاءا... همیشه تندرست و سلامت باشید. دعای ما جوانان همیشه پشت سر شماست. دستبوس شما همه جوانان ایران زمین.

 

 

  درد و رنجتان را به جان خریدارم

-سلام بر رهبر عزیز‌تر از جانم.‌ای کاش امکان این وجود داشت که به عیادتتان بیام و سرم رو در آغوش پر از مهرتان بگذارم و گریه کنم، اما حیف.... ولی به کوری چشم دشمنان و حسودان داخلی و خارجی، ان‌شاءا... سلامت باشید و پرچم این انقلاب را به امام زمان(عج) تسلیم کنید.

مرگ بر ضد ولایت فقیه. ۱۰۰۰صلوات نذر شهدای گمنام برای سلامتی رهبر عزیزمان. اللهم صل علی محمد وآل محمد

- سلام آقای مهربانی‌ها! شرمنده که من در سلامتم و شما به کسالت، چاره ندارم به خدا گفته‌ام که جای شما همه درد و رنجتان به جان خریدارم، هم خودم هم این دو بچه‌ای که دارم فدای یک نفس شما.

 

- آقاجون، بمیرم و شما بر روی این تخت نباشی، مشغول مداوای بسی ساده و یا سخت نباشی، من حاضرم هر روز کفن پوش شوم لیک امیرم، حتی تو برای نفسی داخل این رخت نباشی. سلامتی رهبرمان صلوات. با ولایت تا شهادت

- حضرت آقا! راه پر افتخارمان راهبر می‌خواهد... پیر و مرشد می‌خواهد... تا مقصد و مقصود با شما هستیم... و محتاج سلامتی شماییم که نعمت و رحمت خاص خداوند است بر ما در زمانه‌‌ای که ساحران قصد چیرگی بر حقانیت موسی را دارند... الا ان حزب‌ا... هم الغالبون

 

 

  همه مستضعفان دنیا برایتان دعا میکنند

- آقاجان! من فکر می‌کنم بیماری کوچک شما همه مستضعفان دنیا را نگران کرده و در این دنیای بزرگ، خیلی‌ها با زبانهای مختلف برای سلامتی شما دست به دعا برداشته‌اند. خدا کند زودتر خوب شوید و این همه عاشق را از نگرانی درآورید، با دعای مادرتان فاطمه زهرا(س)

- آقا چقدر باید تو خواب و رؤیا ببینمت و سعادت حضور نداشته باشم. نمی‌دونم باید چکار کنم. کاش ثبت نامی بود، کاش قرعه کشی بود. حج عمره قرعه کشی بود خدا ما را دعوت کرد رفتیم، اما دیدار تو ما را رؤیایی دست نیافتنی شده. شاید اگر خوابهایی که دیده‌ام و شما رهنمای من بودید بنویسم یه دفتر بشه. ان‌شاءا... بیماری شما به فضل آقا صاحب الزمان(عج) از وجود مبارکتون دور بشه و عوارضش هم به برکت دعاهای مؤمنان عاشق ولایت از وجودتان فرسنگها دور بشه. سلامت و سعادت شما را از خداوند خواهانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.