مدیر دبیرخانه شهرداری‌های کلانشهرها با بیان اینکه در کلان شهرها و حتی در بحث شهرسازی همه تحت تاثیر ترافیک هستند، گفت: حجیم کردن قانون, مشکلات را برطرف نمی‌کند و ما در ۳۰ و چند سال بعد از انقلاب ۶۰ برابر قبل از آن قانون وضع کردیم.

 حجیم کردن قانون مشکلات ترافیک را برطرف نمی‌کند
 به گزارش  قدس آنلاین به نقل از تسنیم سید علی میر نجاتی عصر  دیروز  در پنجمین نشست معاونین حمل و نقل و ترافیک و روسای پلیس راهور کلان شهرهای کشور اظهار کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا مشکلاتی که در حوزه حمل و نقل و ترفیک وجود دارد را بررسی و رفع کنیم.

وی با بیان اینکه دکترین حل مسئله ترافیک متوجه جمع حاضر است، خاطرنشان کرد: امروز ترافیک همه را درگیر خود کرده و در کلان شهرها و حتی در بحث شهرسازی همه تحت تاثیر ترافیک هستند.

مدیر دبیرخانه شهرداری‌های کلانشهرها بیان کرد: شهر محل زندگی و سکونت بوده و تمام اقدامات ما بر این است که چگونه راهی پیدا کنیم تا آلودگی زیست محیطی مترتب بر شهر کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید با مباحث علمی با موضوع ترافیک برخورد کنیم، تصریح کرد: تکرار حجیم کردن قانون مشکلات را برطرف نمی‌کند و ما در 30 و چند سال بعد از انقلاب 60 برابر قبل از آن قانون وضع کردیم و می‌بینیم که اوضاع چگونه است بنابراین قانون ضمانت اجرایی نمی‌دهد و به تنهایی تاثیر گذار نیست.

میرنجاتی افزود: فاصله زمانی یک ساله برای چنین همایشی زیاد بوده و باید هر فصل برگزار شود تا با نقطه نظرات همدگیر آشنا و مشکلات را مرتفع کنیم.

وی اظهار کرد: بحث آموزش در ترافیک در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی پیگیری می‌شود و در حوزه قانون‌گذاری نیز در برنامه ششم توسعه چه در حوزه حمل و نقل و چه در حوزه پلیس راهور آنچه که لازم است باید در قانون پیش بینی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.