خجسته نیا:  قدس ویژه خراسان - سرانجام قرارداد شرکت الیت در مدیریت بر پارک حاشیه‌ای مشهد پس از گذشت بیش از یک سال از مصوبه شورای شهر قبلی فسخ شد.

  پایان حاکمیت الیت برمعابر مشهد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت: طبق آخرین مصوبه جلسه مشترک شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد شرکت الیت تا هفته آینده به فعالیت خود در این کلانشهر پایان خواهد داد.

به گفته قدیری طرقی، الیت از هفته آینده نسبت به مدیریت بر پارک حاشیه ای مشهد خلع ید می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه از هفته آینده مدیریت بر پارک حاشیه‌ای شهر به سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری سپرده می‌شود، افزود: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز باید طی یک ماه در قالب برگزاری مناقصه، امور مدیریت بر پارک حاشیه‌ای شهر را به شرکت دیگری واگذار کند.

  بررسی امورمالی الیت

وی از بررسی امور مالی شرکت الیت در این جلسه نیز خبر داد و اظهار داشت: طبق توافقهای انجام شده بین شهرداری و الیت، تجهیزات این شرکت نیز به شهرداری مشهد واگذار خواهد شد.

به گفته وی تجهیزات و طلبکاری شرکت الیت حدود 8 میلیارد تومان برآورد شده که باید از سوی شهرداری مشهد پرداخت شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد تشریح جزییات این خبر را به گفت‌وگوی امروز موکول کرد.

گفتنی است اعضای دوره قبل شورای اسلامی شهر پس از سه سال از شروع فعالیت این شرکت در مشهد در (یکصد و شصت و چهارمین) آخرین جلسات علنی شورای اسلامی شهر در اردیبهشت ماه 92 نسبت به فسخ قرار داد شهرداری با الیت رأی اعتماد داده بودند و از آن تاریخ تاکنون این مصوبه بنا به دلایلی به تعویق افتاد و هر بار وعده جدیدی جایگزین اجرای این مصوبه شد.

امیدواریم این وعده نیز گرفتار خلف وعده‌های قبلی نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.