قدس آنلاین-شهرکرد،نمایشگاه در تاریخ 31 شهریور ماه ساعت 10:30 افتتاح و تا تاریخ ششم مهرماه 93 برای  بازدید علاقمندان از ساعت 15:00 بعداز ظهرتا ساعت 22:00 شب باز می باشد

برپایی نمایشگاه مطلع عشق در شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از برپایی نمایشگاه بزرگ مطلع عشق در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سروان پاسدار سید محسن هاشمی طاقانکی گفت: این نمایشگاه در شهرکرد منطقه رحمتیه در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری برپا شده است. 

سروان پاسدار هاشمی طاقانکی افزود:قسمت سخت افزاری نمایشگاه را شامل اداوات و تجهیزات نظامی و پیشرفت های نظامی دانست و افزود: بخش نرم افزاری نمایشگاه با رویکرد فرهنگ و اقتصاد در غرفه های مختلف برگزار شده است.

هاشمی طاقانکی در ادامه خاطر نشان ساخت نمایش نقش قومیت ها در دفاع مقدس، پیشرفت های علمی و پژوهشی سپاه و بسیج، عملکرد زنان در دفاع مقدس، جنگ نرم، بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، دجال واره، اردوهای راهیان نور،  غرفه ایثارگران،  محصولات فرهنگی  و کتاب، تصاویر شهدا و رزمندگان از جمله غرفه های 60 گانه نمایشگاه مطلع عشق در شهرکرد می باشد.

وی، یادآور شد: نمایشگاه در تاریخ 31 شهریور ماه ساعت 10:30 افتتاح و تا تاریخ ششم مهرماه 93 برای  بازدید علاقمندان از ساعت 15:00 بعداز ظهرتا ساعت 22:00 شب باز می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.