قدس آنلاین:در نیش ونوش این پنج شنبه با مطالب مختلفی در خدمت شماییم مطالبی چون: علت چاقی دور شکم،دردسرهای باهوشها،اصطلاح از آسمان افتاده یعنی چه؟،آب گاوی،چای پاندا،زندگی جالب پروفسور آشغالی و.....

خردسال ترین شهید دفاع مقدس/ مردی به دنبال خرید مادر!/جوانه زدن نخود در ریه
دلتنگی برای امیر
مشهدی‌ها رسم دارند صبح روز بعد دفن می‌روند سر خاک‌. من و آقای آهی و آقای محمودی که راننده‌های صیاد بودند‌، می‌بایست زودتر می‌رفتیم و فرش و وسایل دیگر را می‌بردیم. صبح زود رفتیم حرم امام و نماز صبح را به جماعت خواندیم‌. بعد رفتیم سر خاک‌. آن جا که رسیدیم‌، دیدیم رفت و آمد هست و انگار کسی زودتر از ما آمده‌. گفتیم یعنی کی می‌تواند باشد‌. آقا بودند ؛ آقای خامنه‌ای . ما را که دیدند‌، گفتند : ” چند وقت است که از امیرم دور شده‌ام‌. دلم برایش تنگ شده ”
خردسال ترین شهید دفاع مقدس
نامش حسین بود .اهل شهرستان جم(استان بوشهر) در دوازدهمین بهار عمرش دست پدر را می گیرد به محل اعزام می برد تا رضایت دهد برای رفتن حسین عملیات بیت المقدس حسین را به آرزویش رساند .شب عملیات گفتند حسین نیا
حسین گفت: من برای سقایی شما می آیم حسین تیربارچی را به هلاکت رساند تا گردان در محاصره را نجات دهد رزمنده ای آب خواست حسین آب آورد سر حسین بالا آمد خمپاره ای ... اینگونه بود که حسین حسینی شد
زنی با نصف مغز
یک خانم چینی پس از ۲۴ سال زندگی متوجه شد که نیمی از مغز او وجود ندارد و جمجعه اش تقریبا نصفه پر شده است. این مشکل بسیار نادر است و سال ها بود که کسی با این وضعیت رویت نشده بود. پزشکان بیمارستان نظامی در منطقه شاندونگ پس از مراجعه این خانم از او آزمایش هایی گرفتند که در نهایت مشخص شد وی با نیمی از مغزش زندگی می کند. این خانم به خاطر سردردهای دائمی و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کرده بود.اسکن ها نشان می دهد که این خانم تنها با قسمتی از مغزش که مسئولیت حرکات بدن، تعادل و صحبت کردن را دارد به دنیا آمده است. پزشکان در مورد این خانم دچار شک شده اند که چطور او تا به این سن زنده مانده است.این مشکل باعث شده است که وی تا سن ۶ سالگی توانایی صحبت کردن را نداشته و برای اولین بار در ۷ سالگی روی پای خودش ایستاده است. به نظر می رسد که این مادر این خانم در دوران بارداری دچار بیماری خاصی شده که این مشکل نتیجه آن بوده است.
کلکسیون ویژه یک میوه فروش
 “کریستوفر کراوکور” مرد میوه فروش ۵۶ ساله ای است که یکی از عجیب ترین کلکسیون های دنیا را در اختیار دارد. او صاحب یک کلکسیون کامل از برچسب روی میوه های تازه است. با این برچسب ها حتما برخورد داشته اید که روی موز یا سیب دیده می شوند.این مرد صاحب ۳۰۰۰۰ هزار برچسب میوه است که از مناطق مختلف دنیا جمع آوری شده اند. این مرد میگوید در میان برچسب ها برخی بسیار قدیمی هستند و از روی پیازهایی کنده شده اند که چندین سال در انبارهای مختلف آذوقه انبار شده بودند.این مرد مانند بسیاری از کلکسیونرها ساعت ها خود را با کتاب برچسب های عجیبش سر می کند. این کلکسیون باعث شده است تا همسر وی از او شکایت کند چرا که کریستوفر بیش از هرچیز دیگری برای برچسب هایش زمان می گذارد.
یادگیری زبان چینی در یک هفته با کما!
  یک مرد استرالیایی پس از بلند شدن از یک کمای یک هفته ای متوجه نکته عجیبی شد. این مرد زبان انگلیسی زبان اصلی اوست پس از بلند شدن از کما بدون هیچ مشکلی زبان چینی را صحبت می کرد. بن مک ماهوک جوان ۲۲ ساله ای است هفته پیش در بیمارستان به دلیل سانحه بستری شد و یک هفته را در کما گذراند. پس از بلند شدن از خواب بدون هیچ کلمه ای اضافی از پرستار درخواست کرد که به دردهای او رسیدگی کند اما همه این کلمات را به زبان چینی بیان کرد.او سپس یک کاغذ درخواست کرد و به زبان چینی نوشت “مادر پدر دوستتان دارم و خوب می شوم”. این موضوع همه پزشکان را مبهوت کرده است. به نظر پزشکان درس های چینی که این جوان در سال گذشته خوانده باعث این تغییر زبان بوده است.بن در مورد این اتفاق هیچ نظری ندارد و هنوز در شک این ماجرا قرار دارد. او می گوید پیش از این خبرهایی مبنی بر تغییر زبان خوانده بودم اما باور نمی شد روزی این اتفاق برای من بیافتد. هم اکنون بی اختیار می توانم به زبان چینی صحبت کنم
ترانه عمو سبزی‌فروش به جای سرود ملی!
 دکتر جلال گنجی، فرزند سالار معتمد گنجی نیشابوری در فصلنامه ره‌آورد شماره ۳۵ می‏نویسد:« ما هشت دانشجوی ایرانی بودیم که در آلمان در عهد احمدشاه تحصیل می‌کردیم. روزی رئیس دانشگاه به ما اعلام کرد همه دانشجویان خارجی باید از مقابل امپراتور آلمان رژه بروند و سرود ملی کشور خودشان را بخوانند. ما بهانه آوردیم که عده‌مان کم است. گفت اهمیت ندارد. از برخی کشور‌ها فقط یک دانشجو در اینجا تحصیل می‌کند و‌‌ همان یک نفر، پرچم کشور خود را حمل خواهد کرد و سرود ملی خود را خواهد خواند.چاره‌ای نداشتیم. همه ایرانی‌ها دورهم جمع شدیم و گفتیم ما که سرود ملی نداریم و اگر هم داریم، به‌ یاد نداریم. پس چه باید کرد؟ وقت هم نیست که از نیشابور و از پدرمان بپرسیم. براستی عزا گرفته بودیم که مشکل را چگونه حل کنیم. یکی از دوستان گفت: این‌ها که فارسی نمی‌دانند. چطور است شعر و آهنگی را سرهم بکنیم و بخوانیم و بگوییم همین سرود ملی ماست. کسی نیست که سرود ملی ما را بداند و اعتراض کند… اشعار مختلفی را که از سعدی و حافظ می‌دانستیم، با هم تبادل کردیم، اما این شعر‌ها آهنگین نبود و نمی‌شد به ‌صورت سرود خواند. بالاخره من گفتم: بچه‌ها، عمو سبزی‌فروش را همه بلدید؟ گفتند: آری. گفتم: هم آهنگین است و هم ساده و کوتاه. بچه‌ها گفتند: آخر عمو سبزی‌فروش که سرود نمی‌شود. گفتم: بچه‌ها گوش کنید! و خودم با صدای بلند و خیلی جدی شروع به خواندن کردم: «عمو سبزی‌فروش… بله. سبزی کم‌فروش… بله. سبزی خوب داری؟… بله» فریاد شادی از بچه‌ها برخاست و شروع به تمرین کردیم. بیشتر تکیه شعر روی کلمه «بله» بود که همه با صدای بم و زیر می‌خواندیم. همه شعر را نمی‌دانستیم. با توافق همدیگر، سرود ملی به این‌صورت تدوین شد:عمو سبزی‌فروش!… بله/ سبزی کم‌فروش!… بله/ سبزی خوب داری؟… بله/ خیلی خوب داری؟… بله/ عمو سبزی‌فروش!… بله/ سیب کالک داری؟… بله/ زال‌زالک داری؟… بله/ سبزیت باریکه؟… بله/ شب‌هات تاریکه؟… بله/ عمو سبزی‌فروش!… بله… این را چند بار تمرین کردیم. روز رژه با یونیفورم یک شکل و یکرنگ از مقابل امپراتور آلمان، عمو سبزی‌فروش‌خوانان رژه رفتیم. پشت سر ما دانشجویان ایرلندی در حرکت بودند. از بله گفتن ما به هیجان آمدند و بله را با ما همصدا شدند، به‌طوری که صدای بله در استادیوم طنین‌انداز شد و امپراتور هم به ما ابراز تفقد فرمودند و داستان به‌خیر گذشت.»
رابطه آلزایمر وباغبانی
افراد مبتلا به آلزایمر با باغبانی کردن می‌توانند از زوال عقل جلوگیری کنند؛ مطالعات مختلف به طور مستقیم و غیر مستقیم در این رابطه نشان داده‌اند باغبانی اثرات مثبت بر آلزایمر دارد.متخصصان انگلیسی دانشگاه اکستر با تحقیقاتی که در رابطه با آلزایمر و باغبانی بر روی افراد مسن و مبتلا به آلزایمر انجام داده‌اند، گفتند: باغبانی به غیر از اثراتی که بر روی زوال عقل دارد، تأثیراتی دیگری مانند «فعالیت بدنی»، «افزایش ترویج آرامش و کاهش اضطراب»، «تحریک حافظه»، «تقویت تعامل با بازدیدکنندگان» و «احساس رفاه و خوب بودن بیماران» دارد.
شناسایی رمز و راز خواب عمیق
محققان یک نوع خاص از رشته عصبی را در منطقه‌‌ای از مغز که در ساقه مغز پستانداران وجود دارد و با خواب عمیق ارتباط دارد را شناسایی کردند.این مطالعه که توسط محققان در دانشگاه «هاروارد» پزشکی و دانشگاه در دانشکده «بوفالو» پزشکی و علوم پزشکی انجام شد، نشان داد که رشته‌های عصبی به عنوان دومین «گره خواب» فعالیت خواب‌آور را در مغز کنترل ‌می‌کنند.با توجه به گزارش منتشر شده در مجله «نیچر نوروساینس»، رشته‌های عصبی، گاما آمینوبوتیریک اسید انتقال دهنده عصبی (البته یک نوع اسید امینه غیر ضروری است) (GABA) را که مسئول خواب عمیق است را ایجاد می‌کنند.ساقه مغز بخش بسیار کهن و بخشی از مغز است که عملیات لازم اصلی و پایه را برای زنده ماندن مانند تنفس، ‌فشار خون،‌ ضربان قلب و درجه حرارت بدن تنظیم می‌کند.پاتریک فولر، استادیار دانشگاه «هاروارد» اظهار دارد که آنها با به جریان انداختن رشته‌های عصبی (GABA) می‌توانند خواب عمیق را بدون استفاده از آرام بخش‌ها ایجاد کنند.
مدرسه‌هراسی چیست؟
در علم روانشناسی نوعی ترس مرضی وجود دارد که مربوط به مدرسه است؛ برخی ترس‌ها مانند ترس از تمسخر دیگران در مدرسه، عادی است و با گذشت چند روز و تغییر ذهنیت دانش‌آموز برطرف می‌شود. معمولاً کودکان یا این ترس‌ها را بروز نداده یا به صورت علائم جسمانی مانند تکرر ادرار، خشکی دهان، تهوع و استفراغ، آن را نشان می‌دهند.این نوع ترس ظرف یک هفته تا ۱۰ روز برطرف می‌شود و چنانچه والدین این ترس را کنترل و مدیریت نکنند به مرور زمان برطرف خواهد شد.
در مدرسه‌گریزی، دانش‌آموز امکان تحمل مدرسه را ندارد و دوست دارد محیط را ترک کند. سرگیجه، کاهش اشتها، دل‌دردهای نسبتاً شدید و لرزش جزو علائم مدرسه‌گریزی است.متأسفانه برخی والدین گمان می‌کنند این رفتارها عمدی است در حالی که واقعاً علائم وجود دارد و آنچه بیشتر از علائم جسمانی مورد توجه است علائم روانی است که با اظهار نگرانی و گفتن اینکه همشاگردی‌ها و معلم قرار است کودک را اذیت کنند، ابراز می‌شود. معمولاً بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزانی که مدرسه‌هراسی دارند بعد از گذشت دو هفته بهتر می‌شوند. در برخی موارد نیز که کودک علائمی مانند تپش قلب شدید، لرزش، عرق کردن کف دست و تنگی نفس را نشان می‌دهد نیز باید کودک در مدرسه بماند و روز بعد اگر امکان دارد پزشک به مدرسه رفته یا او را به نزدیک‌ترین درمانگاه برده تا داروهای ضد اضطراب برایش تجویز شود.
یک ازدواج عجیب
«مانگلی موندا»، زنی 18 ساله که به همراه خانواده‌اش در روستای «جارکلند» زندگی می‌کند طی آیین سنتی هند با یک سگ ولگرد به نام «شرو» پیمان زناشویی بست. این اقدام عجیب وی پس از آن صورت گرفت که تعداد از بزرگتر‌های روستا گفتند این زن نفرین شده است و ازدواج او با هر مردی منجر به مرگ آن مرد می‌شود.«سری آمنموندا»، پدر این دختر گفت: ریش‌سفیدهای روستا به ما گفتند باید هرچه سریعتر مقدمات ازدواج «موندا» را با این سگ فراهم کنید. ما نیز خواستیم به آنها اطمینان دهیم که طلسم شیطان باطل شده است.این مراسم آن چیزی نبود که از ازدواج خود همیشه آرزو می‌کردم.اصلا از این ازدواج خوشحال نیستم. اما با این حال از اینکه این ازدواج به صورت رسمی ثبت نمی‌شود خوشحالم چون می‌توانم به دنبال ازدواج با یک انسان واقعی باشم.تمام دختران آرزو دارند مانند ملکه‌ها ازدواج کنند.خانواده موندا گفتند: اگرچه «شرو» معشوق موندا نیست اما از این پس در خانه ما مکانی برای زندگی یافته و از آوارگی نجات یافته است.
داستان ضرب‏ المثل زدیم ولی نگرفت
در كتب تاريخي آمده است شاه عباس دوم كه پادشاهي مهربان و غمخوار رعيت بود روزي هنگام زمستان كه آبها يخ بسته بود حسب المعمول با تني چند از خاصان و وزيرانش به بازار اصفهان رفت و پيري پاره دوز را كه آثار فقير و مسكنت توأم با پيري و كهولت از ناصيه اش هويدا بود مشاهده كرد كه مشته اي در دست لرزان داشته ولي بر اثر شدت سرما و برودت هوا ياراي كوبيدن مشته بر كفش و تكه هاي چرم را نداشته است.شاه عباس را دل بر وي بسوخت و غفلتاً فكري بخاطرش رسيده پيرمرد را نزديك خواند و گفت:«پيرمرد، مگر 3 را به 9 نزدي كه به اين روز افتادي؟»پير روشن ضمير مرتجلاً جواب داد:«چرا، مرشد كامل (مرشد كامل يكي از القاب سلاطين صفوي بود). زديم اما نگرفت زيرا سي نگذاشت.»شاه عباس را از فراست و حاضر جوابي پير پاره دوز خوش آمد و گفت:«هرگاه مرغي فرستم تواني پر او كندن؟» جواب داد:«به اقبال خداوندي از بيخ پر كنم.» شاه گفت:«بسيار خوب، ولي ارزان مفروش.»چون چند قدمي دور شدند شاه عباس دوم يكي از وزيران ملتزم ركاب را مخاطب قرار داد و گفت:«از سؤال و جواب من و آن پير پاره دوز چه فهميدي؟»وزير عرض كرد:«معمايي بود كه به خطاب و جواب منتقل نشدم.»شاه عباس با تغير و خشونت گفت:«عجب احمق بي شعوري هستي كه درك و تشخيص تو از يك پيرمرد عامي كمتر است. سه روز به تو مهلت مي دهم كه اين معما را كشف كني و به سمع ما برساني اگر تا سه روز ديگر اين نكته نيافتي هر آينه ترا از وزارت معزول كنم.»بيچاره وزير از حضور سلطان مرخص شد و به دنبال معما رفت ولي از هر كس استفسار كرد پاسخ صحيح و قانع كننده اي نشنيد، مدت دو روز بدين منوال گذشت و فقط يك روز به ضرب الاجل باقي مانده بود كه دوست و ناصح مشفقي از جريان قضيه مستحضر شده به وزير گفت:«به جاي آنكه از اين و آن سؤال كني به سراغ همان پير پاره دوز برو و كشف معما را از او بخواه، زيرا گمان مي كنم مقصود مرشد كامل از طرح اين معماي پيچيده اين بوده است كه پيرمرد سالخورده از اين رهگذر به نوايي برسد.وزير موصوف نظر و گمان دوست ناصح را صحيح و معقول تشخيص داده شتابان به خانه محقر پير پاره دوز رفت و در دامنش آويخت. پيرمرد گفت:«اگر افشاي معما خالي از اشكال بود حرفي نداشتم ولي خود شاهد بودي كه مرشدي كامل در پايان سخن به من نهيب زد و گفت«ارزان مفروش.» وزير گفت:«اگر مقصود اين است كه ترا از مال دنيا راضي و خشنود كنم حرفي ندارم و در اختيار تو هستم.»پير پاره دوز صد اشرفي گرفت و جواب داد:«آنجا كه مرشد كامل از من سؤال كرد:«مگر 3 را بر 9 نزدي كه به اين روز افتادي؟» مقصودش اين بود كه در سه ماه تابستان و فصل كشت و زرع چرا كار نكردي تا 9 ماه ديگر آسوده خاطر باشي؟ يا به قول ديگر، چرا برگ سه ماه زمستان را از 9 ماه پيشين پس انداز نكردي كه به اين روز افتادي؟من هم در جواب سلطان عرض كردم:«زديم اما نگرفت زيرا 30 نگذاشت. يعني 9 ماه بهار و تابستان و پاييز را كار كردم اما 30 كه مراد از 30 عدد دندان است نگذاشت پس انداز شود. در اينجا مراد از 30 عدد دندان اصطلاحاً كثرت عائله است كه هر كدام 30 عدد دندان دارند و هر چه به دست مي آورم براي اعاشه و ارتزاق آنان صرف مي شود كه در اين صورت چيزي باقي نمي ماند تا پس انداز شود.»وزير را از فراست و تيزهوشي پير پاره دوز بي نهايت خوش آمد و مبلغي ديگر در دامنش ريخته شتابان به خدمت مرشد كامل رفت و آنچه گذشت به حضورش معروض داشت. در هر صورت عبارت بالا از آن تاريخ به صورت ضرب المثل درآمده است
علت چاقی دور شکم
چاقی دور شکمی یکی از بد‌ترین و خطرناک‌ترین نوع چاقی است و عوارض زیادی ازجمله «کبد چرب» را به دنبال دارد. درشرایطی که وضعیت مردان در مورد تجمع این چربی‌ها خطرناک است، شرایط زنان کمی فرق می‌کند.مجله دارویی نیوانگلند اخیرا مطلبی منتشر کرده که در آن از طریق تعیین میان وعده‌های غذایی جواب سؤال "کورتیزل چیست؟" را داده است.آزمایش‌ها نشان داده‌اند افرادی که مقدار ثابتی از غذا را در تعداد بیشتری از وعده‌ها و میان وعده‌های غذایی مصرف می‌کنند نسبت به کسانی که‌ همان مقدار غذا را در تعداد کمتری از وعده‌ها و میان وعده‌ها مصرف می‌کنند ۱۷درصد کمتر دچار اختلال در ترشح کورتیزول می‌شوند.یعنی اگر شما مقدار غذای مورد نیاز بدن‌تان را تقسیم کنید و هر سه ساعت یک‌بار مقداری از آن را میل کنید، احتمالا مقدار کورتیزولی که توسط بخش خارجی غدد فوق کلیه‌تان ترشح می‌شود ۱۷درصد کمتر خواهد بود و درنتیجه احتمال ایجاد چربی‌های دور شکمی‌تان هم کمتر می‌شود.
مردی به دنبال خرید مادر!
یک مرد 30 ساله در منطقه سینچوآن چین کسی است که از ته آرزوی داشتن مادر دارد و حالا قصد دارد یک مادر برای خود بخرد. این مرد اعلام کرده است که 160 هزار دلار به هر کسی که بخواهد مادر او باشد می دهد.او تبلیغات مختلفی را در نت انجام می دهد اما شاهدان عینی می گویند او روزها در یک پارک بزرگ می نشیند و در حالی که یک کیسه پول در مقابل اش است منتظر فردی است که بخواهد مادر او باشد. او همچنین چند پوستر در نقاط مختلف پارک چسبانده است که خانم های مسن بتوانند آن را بخوانند.این مرد دوست دارد مادرش حداقل 57 سال سن داشته باشد و بدون سوسابقه استفاده از مواد مخدر یا طلاق از همسرش باشد. او همچنین شرط کرده است که مادر او باید باسواد بوده و با او رفتار مهربانی داشته باشد
دردسرهای باهوشها
هوش زیاد دردسرهای خودش را هم دارد و یکی از آن‌ها، همیشه نگران بودن است.محققان معتقدند، افرادی که بیش از حد نگران هستند، غالبا آدم‌های باهوشی هستند و نگرانیشان به جای اینکه به زندگی آن‌ها آسیبی بزند، در موقعیت‌های سخت به دادشان می‌رسد.نگرانی آدم‌های باهوش باعث می‌شود کمتر گرفتار موقعیت‌های خطرناک شوند و بیشتر از دیگران از موقعیت‌های سخت جان سالم به در ببرند.به گزارش نشریه Frontiers in Evolutionary Neuroscience، محققان با سنجیدن سطح کولین مغز به میزان هوش افراد پی می‌برند.علاوه بر این، آن‌ها به شما توصیه می‌کنند که با خوردن شیر، جگر، تخم مرغ و بادام زمینی کولین بیشتری به مغزتان برسانید و هوش و حافظه‌تان را تقویت کنید. 
اصطلاح از آسمان افتاده یعنی چه؟
«محمد ابراهیم خان معمار باشی» ملقب به «وزیر نظام» که مردی بسیار هوشیار و زیرک بود از طرف «کامران میرزا نایب السلطنه»(وزیر جنگ ناصر الدین شاه) مدتی حکومت تهران را بر عهده داشت. در طول مدت حکومتش شهر تهران در نهایت نظم و آرامش بود. با مجازات های سختی که برای خاطیان و متخلفان وضع کرده بود هیچ کس یارای دم زدن نداشت و تهرانی ها از آرامش و آسایش کامل برخوردار بودند.روزی یکی از اهالی تهران به وزیر نظام شکایت کرد که چون عازم زیارت مشهد بودم، خانه ام را برای حفاظت و نگهداری به فلان روضه خوان دادم، اکنون که با خانواده ام از مشهد مراجعت کردم مرا به خانه راه نمی دهد. حرفش این است که من متصرفم و تصرف قاطع ترین دلیل مالکیت است. هر کس ادعایی دارد برود اثبات کند !
وزیر نظام بر صحت ادعای شاکی یقین حاصل کرد و روضه خوان غاصب را احضار نمود تا اسناد و مدارک تملک را ارایه نماید. غاصب شانه بالا انداخت و گفت : «دلیل و مدرک لازم ندارد، خانه مال من است زیرا متصرفم.»حاکم گفت : «در تصرف تو بحثی نیست، فقط می خواهم بدانم که چگونه آن را تصرف کردی ؟»غاصب مورد بحث که خیال می کرد وزیر نظام از صدای کلفت و اظهارات مقفی و مسجع و دلیل تصرفش حساب می برد با کمال بی پروایی جواب داد : «از آسمان افتادم توی خانه و متصرفم. از متصرف مدرک نمی خواهند.»وزیر نظام دیگر تامل را جایز ندید و فرمان داد آن روحانی را همان جا به چوب بستند و آن قدر شلاق زدند تا از هوش رفت. آنگاه به ذیحق بودن مدعی حکم داد و به غاصب پس از آنکه به هوش آمد چنین گفت : «هیچ می دانی که چرا به این شدت مجازات شدی ؟ خواستم به هوش باشی و بعد از این هر وقت خواستی از آسمان بیفتی، به خانه ی خودت بیفتی نه خانه ی مردم ! چرا باید این گونه افکار، آن هم نزد امثال شما باشد ؟»
آب گاوی
هندی ها گاو را به عنوان یک حیوان مقدس می پرستند و به آن احترام بالایی می گذارند. یک از نوشیدنی های عجیب این کشور نیز به همین گاوها مرتبط می شود. مردم این کشور ابی را گاو نوشیده و در ان تف کرده باشد را برای درمان بیماری ها می نوشند. البته این اعتقادات فراتر از این رفته و به جایی می رسد که مردم این کشور حتی ادرار گاو را نیز برای خلاصی از سرطان مصرف می کنند. البته مشتری این نوع نوشیدنی تنها در هندوستان نیست و مردم ایتالیا نیز از آن استفاده می کنند.
چای پاندا
درست کردن چای در کنار مدفوع پاندا یکی از عجیب ترین و چندش ترین نوشیدنی های دنیاست اما پروفسور “یانچی” اعتقاد دارد این نوشیدنی یکی از بهترین چای های دنیاست و می تواند بیماری های مختلف را درمان کند. بنا به تحقیق دانشمندان پانداها تنها ۳۰ درصد از مواد مغذی یک غذا را جذب می کنند و ۷۰ درصد مابقی را دفع می کنند پس دم کردن چای به همراه یکم مدفوع پاندا می تواند مملو از انرژی باشد.
زندگی جالب پروفسور آشغالی
 “دکتر جف ویلسون” تحسیل کرده در دانشگاه هاروارد و در رشته نگهداری از محیط زیست است. این استاد دانشگاه یک سال می شود که زندگی حالبی را برای خود در یک سطل زباله فراهم کرده است و به آن افتخار می کند. این مرد از سوی دانشجویانش به عنوان “پروفسور آشغالی” شناخته می شود و هر روز پس از تمام شدن کلاس ها به سطل زباله دنج خود می رود و اعتقاد دارد با اینکار می تواند به مردم نشان دهد زندگی خوب تنها در خانه های بزرگ فراهم نمی شوداین سطل زباله دقیقا پشت خوابگاه دانشجویان دانشگاه هوستون قرار گرفته است و ویلسون آن را بهترین و زیباترین خانه کوچک دنیا می داند. جالب است که بدانید این خانه تنها ۳ متر مربع مساحت دارد.این پروفسور ابتدا در خانه ای ۱۰۰۰ متری با تمامی امکانات زندگی می کرده است اما به مرور خانه را کوچک کرد و تمام وسایل اضافی اش را فروخت تا اینکه توانست آسودگی را در یک سطل زباله هم پیدا کند. بسیاری از دانشجویان وی قصد دارند زندگی شان را همانند او صرف تحقیق و مطالعه کنند تا بدست آوردن پول و خرید خانه های بزرگ.
جوانه زدن نخود در ریه
 

در سال ۲۰۰۹ “رون سودن” با اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پزشکان سریعا مشغول احیای وی شدند. این مرد از گذشته هر روز چندین نخ سیگار می کشید و احتمال آن می رفت تا دچار سرطان ریه شده باشد اما عکس های اشعه ایکس چیزدیگری را نشان می داد. پزشکان با بررسی تصاویر گرفته شده متوجه شدند که یک نخود در ریه این مرد وجود دارد که جوانه زده و در حال رشد کردن است. پس از مشخص شدن علت سریعا بیمار به اتاق عمل منتقل شد و طی یک عمل جراحی گیاهی که ۲ سانتی متر رشد کرده بود خارج شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.