رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف استکبار جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی بود و صدام با این نیت پلید به ایران حمله کرد.

رهبر معظم انقلاب، رهبر جهان اسلام است/ غرب و شرق به صدام کمک کردند
 به گزارش باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجلیل از مقام شامخ سربازان 8 سال دفاع مقدس که در پادگان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس به نمایندگی از کل سربازان میهن عزیزمان ایران اسلامی است که فداکاری و ایثار کردند.   
  
وی با اشاره به نقش سربازان، جانبازان، ایثارگران و شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای سرباز از 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش عمده‌ای را به خود اختصاص دادند.   
  
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: لازم است نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در تمام طول سال از ایثارگری‌ها، مردانگی‌ها و غیورمردی سربازان، شهدا و ایثارگران تجلیل کنیم زیرا عزت و آبروی جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران دفاع مقدس است. 
  
حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به نیت پلید استکبار جهانی در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی گفت: همه دنیای غرب و شرق دست به دست هم دادند که ایران اسلامی را سرنگون کنند. صدام در مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرارداد الجزایر را پاره کرد و ادامه مصاحبه را به سه روز بعد در خوزستان و یک هفته بعد در تهران موکول کرد.   
  
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حمایت‌های تسلیحاتی آمریکا و شوروی و حمایت‌های شیمیایی آلمان و پشتیبانی هوایی هواپیمایی فرانسه و حمایت مالی عراق تصریح کرد: تمام این‌ها به نیت براندازی جمهوری اسلامی ایران بود چرا که استکبار از پیروزی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) غافلگیرشده بود. 
  
وی گفت: از روزهای نخستین پیروزی انقلاب 19 ماه توطئه از قبیل انفجار و ترور انجام شد و نتیجه نگرفتند و فکر می‌کردند از طریق حمله نظامی این امر محقق می‌شود که با جانفشانی‌های شهدا هشت سال دفاع مقدس و نیروهای مسلح از قبیل ارتش، سپاه، بسیج، عشایر و جهاد سازندگی این امر محقق نشد و جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران پیروز شدند. 
  
حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به اهداف استکبار و صدام از حمله به ایران اضافه کرد: دشمن به دنبال تصرف خوزستان، تسلط بر نفت منطقه از طریق خوزستان و جلوگیری از صدور انقلاب بود که به برکت خون شهدا و جانفشانی نیروهای مسلح و ایثارگران این امر اتفاق نیفتاد و لازم است که علاوه برایام دفاع مقدس از جانفشانی شهدا و ایثارگران در تمام ایام تجلیل کنیم.   
  
وی با اشاره به ابعاد توطئه دشمن در زمینه‌های مختلف اضافه کرد: دشمن در حال جنگ اقتصادی و فرهنگی با ایران اسلامی است و جنگ نرم یا به فرموده رهبری ناتوی فرهنگی بسیار خطرناک است و باید بسیار مراقب باشیم تا در این جنگ هم سربلند شویم.   
  
حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان خاطر نشان کرد: در تیر ماه سال 60 توطئه‌ای انجام شد که در مسجد ابوذر بمبی تهیه شده بود که به دنبال گرفتن رهبری انقلاب از نظام اسلامی بودند که به یاری خدا این امر اتفاق نیفتاد و امروزه رهبر معظم انقلاب رهبر جهان اسلام است.   
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.