رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت د: فکر نمی کنم چیزی محبوب تر از رادیو بعد از کلاشینکف در دوران دفاع مقدس نزد رزمندگان اسلام بوده باشد.

رادیو بعد از کلاشینکف محبوب ترین وسیله نزد رزمندگان دوران دفاع بود

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، این مطلب را سردار سرلشکر بسیجی «سید حسن فیروزآبادی» روز یکشنبه در حاشیه نخستین همایش نقش رادیو در دفاع مقدس در جمع خبرنگاران همچنین بهترین خاطره خود از دوران دفاع مقدس را شنیدن خبر «خونین شهر، شهر خون آزاد شد» از رادیو عنوان کرد و گفت: با شنیدن این خبر تمام فشنگ هایی را که در اسلحه داشتم شلیک کردم و «الله اکبر» گفتم.

وی با اشاره به نقش رادیو در دوران هشت ساله دفاع مقدس گفت: نخستین نقش رادیو میان داری بین مردم و رزمندگان، حامیان و پشتیبانان جبهه و جهاد بود به طوری که این رسانه همه آنها را دور هم جمع می کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در آن دوران پرشکوه رادیو معنویت و کلام امام(ره) را به تمام خانه ها می برد و نقش دیگر این رسانه آن بود که با برنامه سازی و تهییج افکار عمومی، وحدت ملی را در بین آحاد ملت ایران ایجاد می کرد.

سرلشکر فیروزآبادی توضیح داد: رادیو در دوران دفاع مقدس پیام فرماندهان و رزمندگان را به مردم می رساند و دل مردم را گرم می کرد و با بسیج مردمی به دشمن هشدار می داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.