قدس آنلاین یزد - استاندار یزد از صادرکنندگان استان خواست در امر صادرات کالا به دنبال بازارهای هدف مطمئن، مستمر و باثبات باشند.

صادر کنندگان استان  به دنبال بازار مستمر و با ثبات باشند

به گزارش قدس آنلاین از یزد سید محمد میرمحمدی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  اظهار داشت : صادر کندگان استان به دنبال بازارهایی که نوسان بالا داشته و ریسک سرمایه گذاری فراوان دارند نباشند.

 

استاندار یزد، اتخاذ یک سیاست واحد در امر صادرات و واردات در کشور را زمینه ساز ثبات در اقتصاد کشور دانست و افزود: این امر را از آن جهت مثبت است که در پناه آن هم تولید کننده و هم صادرکننده تکلیف خود را در قبال بازار می داند و از بلاتکلیفی نجات می یابد.

 

رییس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد در ادامه با اشاره به تنشهای موجود بین آمریکا و روسیه بر سر اوکراین و تحریم هایی که بر علیه روسیه در حال اعمال است، این فرصت را برای صادرکنندگان استان به ویژه در زمینه صدور محصولات کشاورزی به روسیه، فرصت مغتنمی دانست.

 

وی همچنین خواستار نقش آفرینی افرادی با سابقه، مطمئن و معتبر در امر صادرات کالا از استان به دیگر کشورها شد و افزود: اگر امر صادرات محصول از استان به دیگر کشورها در اختیار افرادی توانمند، مطمئن، با تجربه و متخصص نباشد علاوه بر ضررهای اقتصادی مستقیم، به مرور اطمینان بازار هدف از ما سلب شده و بازار ها را از دست خواهیم داد.

 

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش ارائه شده در زمینه مسائل و مشکلات سامانه حمل و نقل استان یزد، خواستار طرح این موضوع در کارگروه حمل ونقل استان شد.

 

میرمحمدی خاطر نشان ساخت: به دنبال برنامه ای هستیم که هم موضوع حمل ونقل را سامان داده و هم مشکلات ناشی از تصادفات و تردد کامیون را کاهش دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.