هاشم رسایی فر:‌ راضیه شیرمحمدی تیر انداز طلایی خراسان رضوی در اولین دوره بازی های پاراآسیایی آن هم در گوانگجو بود.

شیرمحمدی:دوست دارم خدا یکبار دیگر مدال طلا را به من هدیه کند

شیر محمدی از جمله معدود ورزشکاران معلول استانمان است که در طول سالیان اخیر در هر میدانی که حضور داشته دست خالی برنگشته است. طلای بازی های پاراآسیایی گوانگجو و برنز المپیک لندن در کارنامه این ورزشکار مشهدی دیده می شود که دست یابی به آن برای هر ورزشکاری آرزو است. حالا این تیرانداز خراسانی در آستانه حضور در دومین میدان آسیایی مهمش قرار دارد.

  برای دومین دوره پیاپی نماینده کشورمان در رقابت های پاراآسیایی خواهید بود. از شرایط و میزان آمادگی خودتان برای حضور در اینچوان بگویید.

من بعد از رقابت های المپیک وقفه ای 2 ساله در نحوه تمریناتم و حضور در میادین افتاد چرا که دومین فرزندم به دنیا آمد و نتوانستم به نحو مطلوب تمرین کنم. الان 5 ماه بیشتر نمی شود که تمریناتم را از سر گرفتم و خدا را شکر توانستم در رکوردگیری بازی های پاراآسیایی ، حد نصاب لازم را کسب و سهمیه حضور در بازی ها را به دست آوردم.

  بعد از طلایی که در گوانگجو گرفتید الان همه منتظر دومین طلای شما از بازی های پاراآسیایی هستند.

در این 5 ماهی که تمریناتم را شروع کردم تمام سعی خودم را به کار گرفتم تا بتوانم به رکوردهای خوبی که داشتم برسم. البته این را هم باید بگویم کار یک مقدار نسبت به گذشته مشکل تر شده است کلاس بندی که من قرار دارم st است و اما الان با کلاس wt  ادغام شده که در این کلاس ما تیراندازان خوبی مثل خانم نعمتی را داریم که عنوان دار المپیک هستند این خود باعث خواهد شد که رقابت برای کسب مدال سخت تر شود.اما در مجموع سعی خواهم کرد بتوانم دومین مدال طلای بازی های پاراآسیایی را به دست آورم. دوست دارم خدا که یکبار مدال طلا را به من هدیه کرده این بار هم من را قابل بداند و بتوانم از سکوی قهرمانی بالا بروم.

  رقبای اصلی شما در این دوره از رقابت ها چه کسانی هستند؟

رقیب اصلی من در عین دوستی و رفاقتی که با هم داریم خانم نعمتی هستند اما ورزشکارانی از کشور چین ، کره  و تایلند هم در کلاس ما قرار دارند که از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

  پیش از رقابت های پاراالمپیک لندن استاندار سابق خراسان رضوی قول اهدای آپارتمان به مدال آوران خراسانی از لندن را داد گویا هنوز این قول عملی نشده است!

هنوز هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده و باوجود پیگیری هایی که از جانب هیأت جانبازان و معلولان و اداره کل شده است متأسفانه کاری پیش نرفته است.تنها چیزی که به ما گفته شده این است که کسی که این قول را به شما  داده باید آن راعملی کند! آن زمان دکتر صلاحی استاندار بودند و حالا نیستند که بخواهند به قولشان عمل کنند. راستش را بخواهید ما به این قول ها عادت کردیم قبل از مسابقات خیلی قول ها می دهند اما وقتش که می رسد همه چیز فراموش می شود. ما که ورزشکار سالم نیستیم که بهترین ها برایمان فراهم باشد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.