قدس آنلاین : جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اينكه تأمين ايمني اردوهاي راهيان نور دانش آموزي و حفظ سلامت دانش آموزان در اولويت قرار دارد، گفت: تمامي ترددها در روز صورت گرفته و تمامي اتوبوس ها، دانش آموزان و تمامي اماكن بيمه مي شوند.

اردوهاي راهيان نور با  ایمنی کامل برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سردار مجتبی فدا در نشست خبري با خبرنگاران با اشاره به اينكه دوران دفاع مقدس يك گنج است، ابراز داشت: بايد از ظرفيت هاي دفاع مقدس بهره گيري كنيم و با بكارگيري شيوه هاي مختلف؛ فرهنگ ايثار، شهادت، فداكاري و خودباوري را به نسل نوجوان و جوان انتقال دهيم.

وي افزود: يكي از ابزارهاي آشنايي نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس، اردوهاي راهيان نور است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دانش آموزان در اردوهاي راهيان نور از مناطق عملياتي جنوب كشور بازديد كرده و از نزديك در جريان ايثار و فداكاري نيروهاي مسلح و رزمندگان اسلام و همچنين جنايات رژيم بعث عراق در دوران دفاع مقدس قرار مي گيرند.

وي با اشاره به اينكه راويان دفاع مقدس، از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند، بيان داشت: كلاس هاي بازآموزي و تأمين اسناد و مدارك براي آن ها برگزار شده است.

فدا گفت: راويان دفاع مقدس، در طول سفر، دانش آموزان را همراهي كرده و در مناطق عملياتي به معرفي عمليات هاي مختلف و بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس مي پردازند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان با اشاره به اينكه وقايع رخ داده در حادثه عاشورا توسط راويان از نسلي به نسل ديگر منتقل شد، يادآور شد: اكثر راويان دفاع مقدس پا به سن گذاشته اند كه به منظور رفع اين نقيصه، دوره هاي آموزشي تربيت راويان جوان زن و مرد برگزار شده است.

وي با اشاره به اينكه تأمين ايمني اردوهاي راهيان نور دانش آموزي و حفظ سلامت دانش آموزان در اولويت قرار دارد، تصريح كرد: اتوبوس هاي درنظر گرفته شده براي اعزام دانش آموزان به مناطق عملياتي از شركت "جوان سير ايثار" هستند و رانندگان آن ها هم گزينش شده اند.

فدا افزود: به منظور ايمني سفرها، تمامي ترددها در روز صورت گرفته و تمامي اتوبوس ها، دانش آموزان و اماكن بيمه مي شوند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان گفت: دانش آموزان مي توانند عكس، فيلم و خاطره سفر راهيان نور خود را به جشنواره "ره آورد سرزمين نور" ارسال كنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.