قدس آنلاین یزد - مدیرکل کمیته امداد استان یزد از برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک‌هزار و 300 مدرسه این استان خبر داد.

1300 مدرسه  دریزد آماده برگزاری  جشن عاطفه‌ها

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمد اکبری در نشست خبری برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته کودک با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اظهار داشت: کمیته امداد در طول سال برنامه‌های مختلفی برای کودکان اجرا می‌کند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به جشن عاطفه‌ها اشاره کرد.

وی افزود : این جشن امسال با هفته کودک مقارن شده که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته کودک، برای مشارکت بیشتر کودکان در جشن عاطفه‌ها و کمک‌رسانی به کودکان و دانش‌آموزان نیازمند استفاده کنیم.

اکبری تصریح کرد : اگر بتوانیم جشن عاطفه‌ها را با جشن بادبادک امید در یزد گره بزنیم، اتفاقات بسیار خوبی در حوزه کودک در استان یزد رخ خواهد داد و خروجی این برنامه برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمیته امداد، مطلوب خواهد بود زیرا بهترین امید برای کودکان می‌تواند از بین رفتن فقر و امید به فردایی روشن باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد خاطر نشان ساخت : اگر این پیوند رخ دهد، بیشترین نشاط و امید در این استان ایجاد خواهد شد زیرا هم شادی به کودکان تزریق می‌شود و هم با این شادی، علاقه‌مندی به دانش و تحصیل در دانش‌آموزان نیازمند ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در سه روز متوالی در مراکز مختلف اجرا می‌شود، یادآور شد: در روزهای 16 تا 18 مهر ماه، جشن عاطفه‌ها در استان یزد همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

اکبری ادامه دا د: این جشن در روز 16 مهر ماه همزمان با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان یزد، در یک‌هزار و 300 پایگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز 17 مهر ماه نیز پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در پایگاه‌های کمیته امداد، معابر و خیابان‌ها و پایگاه‌های بسیج دایر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد : در روز 18 مهر ماه نیز پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان بر پا خواهند شد.

-

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.