قدس آنلاین-حسین زوارزاده: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بسته پیشنهادی حاشیه شهر مشهد برای اخذ اعتبارات ملی از بودجه 94 در کمیته ساماندهی و توانمندسازی حاشیه شهر در شهرداری مشهد تا نیمه اول آبان ماه تدوین می‌شود.

تدوین بسته پیشنهادی حاشیه شهر تا نیمه اول آبان ماه

محسن انتظاری هروی با بیان اینکه این بسته در برنامه پنج ساله ششم توسعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار هم اکنون در مرحله‌ای است که باید فعالیت‌های یکساله خود را گزارش دهد در حالی که این کمیسیون ویژه در داخل آیین نامه شورا دیده نشده ولی به جهت اهمیتی که دارد اقدام به تشکیل آن شده است.
وی با اشاره به نگاه ویژه دولت در سفر اخیر رئیس جمهور به حاشیه شهر مشهد خاطر نشان کرد: هم اکنون استانداری خراسان رضوی و تمامی دستگاه‌های اجرایی به این موضوع توجه ویژه دارند و خواستار ورود جدی شورای شهر به آن شدند که به همین منظور بسته پیشنهادی حاشیه شهر را با همکاری دیگر دستگاه‌ها و مرکزیت شهرداری مشهد تدوین خواهیم کرد.
به گفته رئیس شورای اسلامی شهر مشهد غلامحسین صاحبی هم اکنون به عنوان رئیس جدید کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا درآمده ضمن اینکه هنوز برای ریاست کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار تصمیم‌گیری صورت نگرفته است ولی وی همچنان رئیس این دو کمیسیون است تا تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.