تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: رهبری نایب امام زمان(عج)، بزرگترین نعمت الهی برای کشور است.

 رهبری نایب امام زمان(عج)، بزرگترین نعمت الهی برای کشور است
 به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در مراسم کلنگ زنی ساختمان پایش تصویری مسجد مقدس جمکران گفت: ما باید به این نکته توجه دایمی داشته باشیم که رهبر و فرمانده کل قوا یک مجتهد عادل و انسانی است که تمام وجودش مملو از خدا، برای خدا بودن و در خدمت مردم بودن است و این تفاوت اساسی با سردمداران نظام های طاغوتی است.

وی اضافه کرد: صحنه های عشق و ارادت مردم به امام و رهبر معظم انقلاب، محبتی است که خدا در دل انسان ها قرار می دهد و این رابطه عاطفی بین مردم و رهبری در تمام دنیا استثناست.

وی در تعریف انسان های الهی، گفت: یکی از ویژگی های انسان های الهی آن است که هر چه به آن ها نزدیکتر می شوید، بیشتر به آن ها ارادت پیدا می کنید؛ اما در انسان های غیر الهی، هر چه به آن ها نزدیکتر می شوید، به جهت آشنایی بیشتر با مفاسدشان از آن ها متنفرتر می شوید.

نماینده ولی فقیه در مسجد مقدس جمکران با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان در طول حیات نظام اسلامی، گفت: انس با خدا و تولی صاحب الزمان(ارواحنا فداه) که در وجود رهبر انقلاب و مردم وجود دارد، سبب شده علی رغم دسیسه های متعدد و متنوع دشمنان، حتی به اعتراف رسانه های بیگانه در تمام این منطقه پرتلاطم تنها جزیره ثبات و امن کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد.

رحیمیان خطاب به فرماندهان و افسران نیروی انتظامی قم، گفت: عضویت و خدمت در نیرویی که در رأسش نایب امام زمان(ارواحنا فداه) قرار دارد، نعمت بزرگ الهی است که در تمام دنیا تنها به شما اختصاص دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با افتتاح پروژه های در دست اقدام فرماندهی نیروی انتظامی در پیرامون مسجد مقدس جمکران، شاهد امنیت کامل روحی و مادی نمازگزاران این مکان مقدس باشیم.

کلنگ زنی عملیات پروژه پایش تصویری جمکران با هدف امنیت زائران و مسافران در زمینی به مساحت دو هزار و 400 متر انجام شد؛ در این پروژه قرار است 10 دکل احداث و 300 دوربین نصب شود تا بدون حضور فیزیکی پلیس امنیت زائران مسجد جمکران تامین شود.

هزینه این عملیات بیش از پنج میلیارد ریال است که با مشارکت مسجد مقدس جمکران، استانداری و نیروی انتظامی تامین می شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.