سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته ایران از 21 تا 25 مهرماه جاری با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاهی برج بین المللی میلاد تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی قهوه ایران برگزار می‌شود
به گزارش  قدس آنلاین به نقل ازمهر، در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگی های7 کشور ایتالیا، لهستان، مالزی، یونان، ترکیه، آلمان و فرانسه حضور و مشارکت دارند.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته 21 مهرماه و همزمان با عیدسعید غدیر خم، گشایش می یابد.

در این جشنواره و نمایشگاه، انواع صنایع ، دستگاه‌ها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو از جمله ، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرس، دستگاه هاي قهوه ساز صنعتي تمام اتوماتيک ، دستگاه آسیاب قهوه ، ماشین های و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته همچنین انواع قهوه شامل دسر خامه و قهوه - قهوه روز ، قهوه یخی ، بستنی گردویی با قهوه ، دسر شکلات و قهوه ، اسپرسو ، فلت وایت ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، آیسد کافی ژاپنی ، آیسد کافی ، ماکیاتو ، کافه او له ، لاته ، آمریکانو ، کورتادو ، جیبرالتار و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان ارائه می شود.

برگزاری جنگ‌های شادی ، مسابقات مختلف تهیه قهوه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان ، از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره و نمایشگاه خواهند بود.

در این رویداد بین المللی علاوه بر شرکت‌ها و موسسات و صاحبان صنایع قهوه از کشورمان،متخصصان آموزش قهوه از انجمن قهوه اروپا، فرانسه و ترکیه برای آموزش و پایه گذاری آکادمیک و علمی هنر- صنعت قهوه در گرایش های مختلف مانند: باریستا، برشتن، هنرشیر- قهوه واصول ترکیب نوشیدنی های سرد برای نخستین بار در کشورمان حضور دارند. همچنین کلاسهای آموزش عمومی وتخصصی دومین دوره مسابقات تخصصی باریستا با رعایت تمام استانداردهای بین المللی، درسطح کشوری و با حضور تیم مجرب داوری بین المللی از جاذبه های ویژه این جشنواره خواهد بود.

شرکت‌های صاحب نام و عنواندار ایلی، کالیاری، لاواتزا، سیمونلی، ماهگونیک، جیمبالی، توپر، مونین، هندپرسو از سراسر جهان در کنار شرکتهای ایرانی همانند لمیز، آرام و ریو در این جشنواره 5 روزه مشارکت کرده اند. مدرسان و داوران این جشنواره بین المللی اعضای انجمن قهوه اروپا هستند. برای اولین بار، بعضی از شرکتها و موسسات بنام قهوه جهان از کشورهای ایتالیا، ترکیه ، آلمان و فرانسه نیز نمایندگانی به این رویداد بین المللی اعزام کرده اند.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته ایران از 21 تا 25 مهرماه جاری هر روز از ساعت 15 تا 23 در محل نمایشگاهی برج بین المللی میلاد تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.