قدس آنلاین: عکاس و خبرنگار قدس آنلاین توانست رتبه اول عکس جشنواره عکس «سوژه های ترافیکی» را بدست آورد.

کسب رتبه اول «سوژه های ترافیکی» توسط خبرنگار قدس آنلاین

به گزارش قدس آنلاین در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس « سوژه های ترافیکی» که در سمنان برگزار شد با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره از احمد فیاض ؛خبرنگار و عکاس قدس آنلاین؛ تقدیر به عمل آمد. بنا بر رای هیئت داوران نامبرده توانست رتبه اول این مسابقه را آن خود نماید. وی با 6 اثر راه یافته به نمایشگاه پایانی بیشترین تعداد عکس سوژه های ترافیکی را داشت.

همچنین در مراسم اختتامیه که ظهر روز یکشنبه 20 مهرماه در فرهنگ سرای کومش سمنان با حضور جانشین پلیس راه ناجای کشور، فرماندهی انتظامی استان سمنان، رییس پلیس راهور استان سمنان و مسئولانی از اداره راه و ترابری و هلال احمر این استان برگزار شد از سایر دست اندرکاران  نمونه امور ترافیکی استان سمنان نیز تقدیر و از تولیدات علمی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انظامی استان سمنان رونمایی به عمل آمد.

نخستین جشنواره عکس «سوژه های ترافیکی» از ویژه برنامه های هفته بزرگداشت نیروی انتظامی بود که توسط فرماندهی انتظامی  و با مشارکت اداره راه و ترابری استان سمنان برگزار شد. در این جشنواره عکاسانی از استان های سمنان، خوزستان، یزد، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی و خراسان جنوبی با ارائه آثارشان به رقابت پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    1 0
    با سلام.با توجه به توقف مجدد شماره گذاری پیکان وانت از دو ماه گذشته تا کنون و با توجه به اینکه این خودرو طبق مقررات سازمان استاندارد تمامی استانداردهای مربوطه را کسب کرده ولی متاسفانه ناجا(راهور) به طور کاملا یکجانبه از شماره گذاری این خودرو ممانعت میکند.با توجه به اینکه اکثر خریداران از عدم پلاک گذاری این خودرو توسط ناجا مطلع نیستند و بعد از خرید متوجه این موضوع میشوند متاسفانه مشکلات عدیده ای برای انان به وجود می اید.لذا با توجه به اینکه این موضوع طی سالیان اخیر برای چندمین بار است که تکرار میشود،پیگیری این موضوع میتواند باعث رفع مشکلات خریداران محترم گردد.حتی پس از تاریخ 1393/8/3 که تمامی خودروها مجوز شماره گذاری گرفتند این خودرو توسط ناجا همچنان پلاک نمیشود. پس از تماس با ایران خودرو و طرح شکایت،شرکت تمام این مشکل را به ناجا محول میکند،که مثل اینکه این بار دیگر حق با ایران خودرو بوده و ناجا بدون توجه به ابلاغیه استاندارد از شماره گذاری سرباز میزند و متاسفانه خریدار با توجه به اینکه پول خودور را کامل پرداخت کرده و خودرو را تحویل گرفته مجبور به قرار دادن ماشین در پارکینگ میشود.همچنین توجه به این نکته حائز اهمیت است که اکثر کسانی که این ماشین را تهیه میکنند برای کسب درامد بوده و عدم کارکرد با این ماشین حتی برای یک روز باعث مشکلات بسیار زیادی برای این افراد و خانواده های انها خواهدشد.لذا خواهشمندم با پیگیری این موضوع شادی خیل گسترده ای از مردم را فراهم اورید. با تشکر م.ح 1393/8/12