۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 241385

منابع بیمارستانی، شامگاه جمعه از کشته شدن دست کم ۴ نفر بر اثر حمله انتحاری در شهر بنغازی در شرق لیبی خبر دادند.

۴ کشته در حمله انتحاری در بنغازی

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع پزشکی و شاهدان عینی اعلام کردند در حمله انتحاری که شامگاه جمعه در شهر بنغازی به‌وقوع پیوست دست‌کم 3 نفر کشته شدند و یک نفر دیگر زخمی شد.

این منابع تصریح کردند این قربانیان در پی یک حمله انتحاری با استفاده از یک خودوری بمب‌گذاری شده که شامگاه جمعه یک مرکز ایست و بازرسی امنیتی وابسته به عناصر مسلح طرفدار ارتش در منطقه «بوهدیمه» واقع در مرکز بنغازی را هدف قرار داد، کشته شدند.

یکی از مسئولان مرکز پزشکی بنغازی گفت: «اجساد 4 نفر از جمله بمب‌گذار انتحاری پس از هدف قرار دادن یک مرکز ایست بازرسی امنیتی، به این مرکز منتقل شدند. مجروح این حادثه که در وضعیت وخیمی بود، به اتاق عمل منتقل و هر دو پایش قطع شد.»

درگیری‌های شدید و بی‌وقفه بین ارتش لیبی و عناصر مسلح تندرو در بنغازی طی 3 روز اخیر به کشته شدن 57 نفر منجر شده است که 23 نفر از این تعداد در روز جمعه کشته شدند.

براساس این گزارش، در پی حمله انتحاری دیشب، درگیری‌هایی بین جوانان طرفدار ارتش لیبی و گروه تروریستی «انصار الشریعه» در مناطق مختلف شهر بنغازی صورت گرفت. در این میان در اردوگاه آوارگان تاورگایی در این شهر آتش‌سوزی شد.

در تحولی دیگر، ارتش لیبی، روز جمعه به مواضع گروه تروریستی انصار الشریعه حمله کرد و نیروهای ارتش به منظور تسلط بر تاسیسات نفتی بنغازی، وارد این شهر شده و در آن مستقر شدند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.