قدس آنلاین- تبریز: مديريت بحران شهرداري تبريز با همكاري اداره كل هواشناسي استان آذربايجان شرقي با اعلام بموقع شرايط جوي و انجام هشدارهاي لازم به دستگاه هاي اجرايي موجبات كاهش اثرات سيل و آبگرفتگي در سطح شهر تبريز را فراهم آورد.

اعلام به موقع شرايط جوي و انجام هشدارهاي لازم موجب کاهش اثرات آب گرفتگی ها شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مسعود حسن‌نژاد اظهار کرد: متاسفانه بارش شدید باران و برف ناگهانی اخیر تبريز باعث آبگرفتگي در تعدادی از معابر سطح شهر تبريز شد.

 وي از آمادگی کامل پرسنل مديريت بحران شهرداري كلان شهر تبريز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اعلام بارندگی در سطح شهر تبريز و انجام هشدارهاي لازم در مورد احتمال جاری شدن سیل باعث گرديد دستگاه هاي اجرايي شهرداري كلان شهر تبريز به صورت آماده باش درآمده و با انجام اقدامات سریع موجبات کاهش اثرات بلایای طبیعی را فراهم آورند.

حسن نژاد ضمن تقدیر از آمادگی کامل و به موقع پرسنل مديريت بحران شهرداري تبريز و ساير دستگاه‌هاي ذيربط گفت: انتظار می‌رود با اجراي طرح هاي كنترلي نسبت به بازگشایی آبراه‌ها و دره‌های فصلی اقدام کنند تا در صورت جاری شدن آب بتوانند بصورت حداكثري از آسيب هاي سيلاب ها بكاهند.

وي در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در شهر تبریز علی رغم بارش شدید باران و برف و نیز بروز آبگرفتگی در نقاط مختلف این شهر، هیچگونه صدمات یا تلفات جانی گزارش نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.