مراسم وداع مرحوم رضا رضا‌پور صدای ماندگار رادیو و تلویزیون خراسان رضوی برگزار شد.

هنرمندان خراسان رضوی با صدای ماندگار رادیو مشهد وداع کردند

مراسم وداع مرحوم رضا رضا‌پور صدای ماندگار رادیو و تلویزیون خراسان رضوی ظهر امروز در محل مسجد رضوان صداو سیمای خراسان رضوی با حضور مسئولان هنری استان و هنرمندان مشهدی و استان برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: مرحوم رضا‌پور فردی هنر دوست بود که در عرصه پرورش شاگردان هنری خود بسیار فعالانه عمل می‌کرد.

حمید طباطبایی با اشاره به این مطلب که بسیاری از شاگردان این هنرمند فرهیخته در حال حاضر درعرصه نمایش‌های رادیویی شغول فعالیت هستند، افزود: فقدان این استاد ضایعه‌ای بزرگ برای اصحاب هنر استان است.

وی با اشاره به این مطلب که با توجه به اینکه این هنرمند تسلط کامل بر لهجه‌های رایج خراسانی داشت، خاطر نشان کرد: این هنرمندفعالیت‌های مهمی را در قالب اجرای نمایش‌های رادیویی برای ماندگاری لهجه خراسانی انجام داد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از بهره‌مندی هنرمندان این استان ازخدمات بیمه‌های درمانی خبر داد و گفت: همچنین از سوی این معاونت از هنرمندان استان درعرصه‌های مختلف حمایت‌های مالی و مساعدت نقدی می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.