قدس آنلاین-حسین زوارزاده: شهردار منطقه 9 مشهد گفت: کارخانه کوکاکولا واقع در بلوار کوثر در حال تعیین و تکلیف نهایی و اتمام بحث چندین ساله است چرا که مالکان درخواست زمینی در منطقه 2 شهرداری را کرده بودند تا آن را تبدیل به هتل کنند و اکنون با توافقات حاصله این معضل در حال خاتمه است.

تعیین و تکلیف نهایی انسداد کارخانه کوکاکولا در بلوار کوثر مشهد

 

مجید محمدی فر در نشست خبری عملکرد یکساله خود در محل سالن شهدای شهرداری مشهد افزود: پروژه بولوار نماز  با جدیت و همت همکاران شهرداری مشهد به خصوص معاونت فنی و عمران در حال پیگیری و فعالیت عمرانی است ولی به خاطر شکایت یکی از بهره برداران کار متوقف شده است و در مراجع قضایی پیگیری حل و فصل آن هستیم.

وی تصریح کرد: از مراجع قضایی درخوسات کرده ایم تا روند اجرای پروژه ادامه داشته باشد و اگر کارشناسان دادگستری رای به نفع فرد شاکی بدهند حاضر به پرداخت حق و حقوقات قانونی فرد مورد نظر هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون پروژه کمربند جنوبی و احداث بلوار نماز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 30 درصد باقیمانده مربوط به مشکل قانونی و شکایت فرد حقیقی است که معطل مانده است.

محمدی فر  یادآورشد: همچنین بازپیرایی و عملیات عمرانی احداث پارک وفا از فعالیت های این منطقه است که دچار مشکلات مالکیت زمین با آستان قدس رضوی شده است که در حال مذاکره و رفع می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.