رودبار– خبرنگار قدس: انجمن فرهنگی- سینمایی جوانان رودبار برای دومین سال پیاپی میزبان آثار برگزیده مسابقه عکس عاشورایی با موضوع روایت عاشقی از تاریخ 11 تا 20 آبان ماه است.

 نمایشگاه «روایت عاشقی» در   رودبار

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور فرماندار، امام جمعه، مسؤول انجمن سینمای جوانان رودبار، بخشدار، سرپرست روزنامه قدس در گیلان، جامعه بسیج هنرمندان، هنرمندان عکاس و جمعی از مردم هنر دوست در مجتمع فرهنگی هنری سینمای جوانان رودبار برگزار شد .

مسئول انجمن بسیج هنرمندان گیلان با اشاره به ارزیابی نمایشگاه روایت عاشقی افزود: دغدغه بزرگ عکاسان که در زمینه بحث مناسبتهای مذهبی آثار خلق می‌کنند این است که بتوانند تا حد امکان تفکرات 1400 سال پیش را در قالب عکس برای نسل امروز به روز کنند.

حسین نقی زاده، هنرمند عکاس دیگر، نمایشگاه روایت عاشقی را ارزنده توصیف کرد و از تلاش همکاران روزنامه قدس جهت ایجاد چنین بسترهایی در جامعه قدردانی کرد و افزود: عکس نسبت به سایر بصری‌های هنری دارای نفوذ بیشتری در بین مخاطبان است، زیرا تمرکز بیشتری را به خود جلب می‌کند .

محمد تقی یوسف پور عکاس بازدیدکننده از نمایشگاه نیز در حاشیه مراسم گفت: تکرار این گونه نمایشگاه ها و مباحثی این چنینی می‌تواند واقعه عاشورا را به زبان ساده تر بازگو کند تا جوانان ما بتوانند درک بهتری از آن واقعه عظیم داشته باشند.

گفتنی است؛ نمایشگاه عکس عاشورایی در سراسر کشور روایتگر منتخب عکسهای عکاسان شرکت کننده در فراخوان سوگواره روایت عاشقی با موضوع عزاداری در ماه محرم و صفر است.

در این نمایشگاه 40 قطعه عکس برگزیده از مجموع عکسهای برگزیده روایت عاشقی در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.