در پی بارش برف و باران و کاهش شدید دما و تعطیلی برخی مدارس ، تردد در برخی از محورهای مواصلاتی به ویژه محورهای کوهستانی و گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تردد با زنجیر چرخ در برخی محورها / تعطیلی برخی مدارس

به گزارش واحد مرکزی خبر  احمدی افزود:  اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد : بارش باران موجب لغزندگی گردنه ها و جاده های برخی ستان شده و تردد در گردنه ها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

احمدی افزود: گردنه هایی خانچایی، پاپایی و محورهای نیک پی، ماهنشان، دندی ، زنجان- تهم و زنجان – بیجار به علت کولاک شدید، بارش برف و مه آلود بودن کاهش دید دارند و رانندگان سعی کنند از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند .

سرپرست راه و شهرسازی فیروزکوه  نیز با اشاره به باز بودن محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت :  تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزندگی جاده ،از سفرهای غیرضروری جداً  بپرهیزند.

خبر دیگر اینکه بارش برف مدارس شهرهای استان اردبیل و شهرستان فیروزکوه در استان تهران را تعطیل کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام این مطلب گفت : به علت بارش برف و  برودت هوا مدارس تمام مقاطع  تحصیلی در نوبت صبح  امروز چهارشنبه در شهرهای اردبیل،سرعین ،نمین ،نیر و هیر تعطیل است .

روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه اعلام کرد : بعلت بارش برف ، کاهش محسوس دما و لغزندگی معابر مدارس تمام مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر این شهرستان امروز تعطیل است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.