صدقی:‌ژوزه مورینیو از تصمیم برندان راجرز در استراحت دادن به بازیکنان اصلی لیورپول مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان انتقاد کرد و گفت که برخلاف وی او همیشه قوی ترین تیم ممکن را برای رویارویی با سخت ترین حریفان انتخاب می‌کند.

 مورینیو: من همیشه بهترین تیم را انتخاب می‌کنم

چلسی شنبه آینده در آنفیلد به مصاف لیورپول می‌رود و دلیل اصلی راجرز برای به میدان فرستادن ذخیره های لیورپول در مادرید هم استراحت دادن به مهره های اصلی تیمش برای این نبرد حساس در لیگ برتر بود.

راجرز به پنج بازیکن اصلی تیم شامل هندرسون، استرلینگ، بالوتلی، جرارد و کوتینیو در مصاف با قهرمان دوره قبل استراحت داد. راجرز همواره تاکید کرده که لیگ برتر و قرارگرفتن در بین چهارتیم نخست اولویت اصلی اوست.

 مورینیو در کنفرانس خبری اش گفت که صرفاً در مورد لیورپول حرف نمی زند، ولی او هرگز دست به چنین کاری نمی زند.” من در مورد لیورپول نمی گویم. درمورد خودم حرف می‌زنم. اگر روزی به مصاف تیمی بروم و احساس کنم که نمی توانم پیروز شوم، شاید درآن مسابقه حاضر نشوم. برای همین معمولاً مقابل سخت ترین حریفان سعی می‌کنم، بهترین تیمم را به میدان بفرستم.”

او که پیش از نبرد رئال و لیورپول حرف می‌زد، گفت:” البته کسی چه می‌داند. شاید لیورپول بازی خوبی ارایه دهد و پیروز شود و به بازیکنانش هم استراحت دهد و آنها برای مسابقه با چلسی در آمادگی کامل باشند؛ دراین شرایط باید گفت که تصمیم راجرز فوق العاده بوده است. درفوتبال بسختی می‌توان در مورد این جور چیزها نظر داد.” مورینیو درعین حال گفت که شاید در نقد هواداران چلسی در استمفوردبریج کمی زیاده روی کرده بود.

 او بعد از داربی مقابل کیوپی آر گفته بود که هواداران چلسی خوب تیمشان را تشویق نمی کنند. مربی پرتغالی گفته بود که گویا چلسی در یک استادیوم خالی بازی کرده و جو حاکم در استمفورد بریج را نسبت به دوره قبلی حضورش در لندن بدتر دانسته بود. این حرف های مورینیو واکنش تندی در بین طرفداران چلسی ایجاد کرده بود. مورینیو در این زمینه گفت:” همه می‌دانند که چه اندازه من این باشگاه را دوست دارم. من خیلی دلم می‌خواهد چلسی بهتر شود و می‌خواهم بخشی از آینده این تیم باشم. همه این را می‌دانند. حتی انتقادهای من را باید از این زاویه که چرا به چلسی برگشتم و چرا با همه وجودم اینجا هستم و چرا می‌خواهم مدتی طولانی دراین تیم بمانم، نگاه کرد. من فقط کسی هستم که فوتبال را خیلی دوست دارم. من عاشق کارم هستم. خوشبختم که در تیمی که دوست دارم کار می‌کنم و ارتباطی با این تیم دارم که باعث می‌شود احساس متفاوتی به آن داشته باشم. اگر به شکل حرفه ای این کار را بکنم و فقط روی تمرین و انتخاب تیم تمرکز کنم، به این خاطر است که چلسی برای من فقط شغل نیست. چیزی فراتر از این است. برای اینکه این تیم چلسی است. شاید کمی زیاده روی کرده باشم، ولی من خودم کنار زمین می‌ایستم و بازی چلسی را تماشا می‌کنم و می‌خواهم تیم برنده شود و می‌خواهم به آن کمک کنم. اگر بازیکن نباشم، نمی توانم بازی کنم. اگر مربی نباشم نمی توانم تصمیم بگیرم. اگر فقط یک هوادار باشم چه کار می‌توانم برای کمک به تیم بکنم؟ این دیدگاه من است.”

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.