'حنا عیسی' دبیرکل اتحادیه اسلامی-مسیحی حمایت از قدس و مسجد الاقصی عملیات شهادت طلبانه و اقدام اخیر فلسطینیان مبنی بر زیرگرفتن صهیونیست ها با خودرو های شخصی را واکنشی طبیعی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و مسجد الاقصی دانست.

دبیرکل اتحادیه اسلامی مسیحی قدس حملات اخیر به صهیونیست ها راطبیعی دانست

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع؛ 'حنا عیسی' روز گذشته با اشاره به این موضوع گفت:تجاوزهای پیاپی رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تجاوز به کلیسای قیامت محسوب می شود و درگیری با اشغالگران نه بر سر مذهب بلکه برسرحقوق است.

طی 24 ساعت گذشته سه مورد عملیات شهادت طلبانه در قالب تلاش برای زیرگرفتن صهیونیست ها به وسیله خودروهای فلسطینی انجام شده که در اولین مورد آن یک نظامی صهیونیست کشته و چند تن دیگر زخمی شدند و راننده فلسطینی نیز به شهادت رسید.

همچنین یک خودرو فلسطنی شامگاه چهارشنبه سه سرباز صهیونیست را مقابل اردوگاه 'العروب' در شمال الخلیل زیرگرفت و با زخمی کردن آنها به سرعت از محل حادثه دور شد.

دبیرکل اتحادیه اسلامی -مسیحی قدس با حمایت از عملیات زیرگرفتن صهیونیست ها در بیت المقدس گفت: این موضوع واکنشی طبیعی در برابر اقدامات رژیم اشغالگر قدس مبنی بر تجاوز و یورش های پیاپی به مسجد الاقصی و تدارک برای تقسیم زمانی و مکانی آن است.

وی خاطرنشان کرد: فلسطینیان ساکن بیت المقدس اعم از مسلمان و مسیحی در برابر رژیم اشغالگر قیام خواهند کرد.

وی در عین حال از واتیکان خواست هرچه سریع تر برای توقف جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی مداخله کند زیرا به اعتقاد وی با ادامه وضع موجود، شرایط برای تجاوز به 'کلیسای قیامت' آماده است.

حنا عیسی گفت: رژیم صهیونیستی نه برای حقوق بلکه برای درگیری و کشمکش مذهبی تلاش می کند و این امری مردود است زیرا درگیری ما با رژیم اشغالگر قدس نه بر سر دین و مذهب بلکه در ارتباط با سرزمین و حق و حقوق مان است.از این رو به عنوان فلسطینیان مسیحی و مسلمان، یکصدا خواستار حمایت از مسجد الاقصی هستیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.