قدس آنلاین: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: طی 6 ماهه نخست سالجاری 604 نفر در حوادث ترافیکی استان اصفهان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 592 نفر بودند 2 درصد افزایش داشته است.

مرگ 604 نفر در حوادث ترافیکی اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علی سلیمان‌پور از افزایش 2 درصدی متوفیان حوادث ترافیکی در اصفهان در 6 ماهه گذشته نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی 6 ماهه نخست امسال در این استان 146 نفر زن و 458 نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 335 مورد در جاده‌های برون‌ شهری و پس از آن با 229 مورد در مسیرهای درون ‌شهری، 31 مورد در جاده‌های ‌روستایی، 6 مورد مربوط به جاده‌های خارج استان و سه مورد نامعلوم گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در 6 ماهه نخست امسال، 12 هزار و 71 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل  پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کردند که از این تعداد 8 هزار و 531 نفر مرد و 3 هزار و 540 نفر زن هستند.

سلیمان‌پور اضافه کرد: البته با وجود افزایش 2 درصدی متوفیان حوادث ترافیکی اما مصدومین حوادث ترافیکی در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، پنج درصد کاهش یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.