قدس آنلاین-شهرکرد، در این مراسم جمعی از اهالی شهر با ابراز خرسندی از افتتاح اداره آب وفاضلاب شهر همکاری ومشارکت مردم را با مسئولین این اداره اعلام کردند.

اداره آب وفاضلاب  شهر جدید کاج آغاز بکار کرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،طی مراسمی با حضور مهندس قدرت الله بیگلری فرد بروجنی مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان چهارمحال وبختیاری ،فرماندار شهرستان اردل ،شهردار ،اعضای شورای اسلامی کاج جمعی از مردم وخانواده های شهدا اداره آب وفاضلاب شهر کاج افتتاح وکار  خدمات رسانی به مردم این شهر آغاز شد.

 در این مراسم فرماندار شهرستان اردل کار آبرسانی به مردم را بسیار مهم وبا ارزش توصیف کرد وبا بیان مشکلات کمبود آب در شهر کاج اظهار امید واری کرد با تحویل اب وفاضلاب این شهر از آبفار به آبفا استان مشکلات کمبود آب این شهر مرتفع شود

مهندس بیگلری فرد بروجنی مدیر عامل شرکت نیز در سخنانی گفت کار نوسازی وتقویت  تاسیسات آبرسانی شهر کاج آغاز شده ودر آینده نزدیک مشکلات کمبود آب شهر بصورت کامل  حل خواهد شد .

 در این مراسم جمعی از اهالی شهر با ابراز خرسندی از افتتاح اداره آب وفاضلاب شهر همکاری ومشارکت مردم را بامسئولین این اداره اعلام کردند.

 در ادامه این مراسم علیرضا امانی نژاد بعنوان مدیر اداره آب وفاضلاب شهر جدید کاج معرفی شد .

گفتنی است پیش از این خدمات آبرسانی شهر کاج توسط شرکت آب وفاضلاب روستا ئی انجام می شد وبا ارتقا ء روستای کاج به شهر این وظیفه به شرکت آب وفاضلاب شهری استان محول شد .

در ادامه این مراسم حاضران از قسمت های مختلف تاسیسات آب شهرکاج بازدید کردند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.