مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت آموزش و پرورش تلاش در راستای تقویت منابع آموزشی و پرورشی و همچنین بهبود معیشت فرهنگیان را مغایر با کاهش حقوق فرهنگیان دانست.

کاهش حقوق فرهنگیان به منظور جبران بدهیها تکذیب شد

 

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، محمد فاضل با رد سخنان یکی از نمایندگان مجلس در خصوص جبران بدهیهای آموزش و پرورش از طریق کاهش حقوق معلمان اظهار کرد: با توجه به تلاش ها و پیگیریهای این وزارت در راستای تقویت هرچه بیشتر منابع آموزشی و پرورشی و همچنین بهبود معیشت فرهنگیان عنوان کردن جبران بدهی آموزش و پرورش با کاهش حقوق فرهنگیان جای بسی تعجب است.

 

مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به صحت بدهی آموزش و پرورش تصریح کرد: ما به دنبال ارائه راهکارهای مناسب برای پرداخت بدهی این نهاد هستیم نه کسر حقوق معلمان.

 

وی ادامه داد: با اندک اطلاعات در خصوص منابع و اعتبارات مالی آموزش و پرورش پی خواهیم برد مبلغ 60 میلیارد ریال معادل درصد ناچیزی از اعتبارات بوده و این میزان کسری هیچ تناسبی با اعتبارات مالی آموزش و پرورش ندارد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش کمبود منابع مالی آموزش و پرورش طی سالهای گذشته را از جمله مشکلات اصلی این وزارت برشمرد و افزود: دولت در روزهای پایانی سال نسبت به تامین تمام و یا بخشی از این کمبودها اقدام کرده است اما هرگز با کاهش حقوق کارکنان در صدد جبران منابع و اعتبارات مالی اقدام نکرده است.

 

فاضل بر عدم صحت خبر جبران بدهی آموزش و پرورش از طریق کاهش حقوق معلمان تاکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    فرهنگیان بدبخت با حقوق کم همان نیروهای جدید موسسس با 250هزار تومان حقوق بدبختر از قبلی پیش به سوی گدایی