معاون اجرایی رییس جمهوری، از اختصاص 5800 میلیارد ریال یارانه برای کمک به واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی خبر داد.

اختصاص 5800 میلیارد ریال یارانه برای کمک به صنایع

محمد شریعتمداری روز جمعه در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، افزود: یارانه صنعت به شکل تسهیلات با نرخ های ارزانتر به واحدهای مختلف تولیدی-صنعتی نیازمند، پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: به دلیل تحقق نیافتن برخی سرفصل های درآمدی دولت در شش ماهه اول سال، دولت برای پرداخت یارانه صنایع با محدودیت هایی مواجه شد.



** تجدیدنظر ساختاری در سازمان فضایی

معاون اجرایی رییس جمهوری، با اشاره به این که سازمان فضایی کشور زیرمجموعه معاونت اجرایی است، گفت: طرح تجدیدنظر در برنامه فضایی 10 ساله کشور به زودی برای تصویب نهایی به شورای عالی فضایی می رود.

وی، طرح تجدید نظر در برنامه فضایی 10 ساله کشور را ساختاری خواند و افزود: تغییر ساختار سازمان فضایی به منظور ارتقای برنامه های فضایی از دستور کارهای این طرح است.



** تشدید نظارت بر شرکت های ممیزی

شریعتمداری همچنین از تشدید نظارت بر شرکت ها و موسساتی که به عنوان همکار سازمان استاندارد، فعالیت های ممیزی و آزمایشگاهی انجام می دهند، خبر داد.



** سازمان مدیریت، 'عقل مفسر دولت'

وی، احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی را از مهمترین اقدامات دولت برای کمک به رییس جمهوری در بودجه بندی عنوان کرد و گفت: وجود سازمان مدیریت از ضروریات مدیریت منابع بودجه ای کشور است.

معاون اجرایی رییس جمهوری، از سازمان مدیریت تحت عنوان 'عقل مفسر دولت' یاد کرد و ابراز امیدواری کرد این سازمان با حل مشکلات درونی خود به زودی نقش خود را باز یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.