۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 246698

ماموران پليس آگاهي شهرستان بابلسر با کشف جسد زني در يکي از ويلاهاي اين شهر، از راز قتل مرموز اين زن پرده برداشتند.

خودکشی پس از قتل همسر

به گزارش پايگاه خبري پليس مازندارن ، در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان بابلسر مبني بر کشف جسد زني در يکي از ويلاهاي مسکوني اين شهر ، ماموران پليس آگاهي سريعاً به محل حادثه عزيمت و با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه با جسد غرق در خون زني جوان به نام " ليدا – گ " 17 ساله مواجه شدند .

برپایه این خبر ، ماموران با انجام تحقيقات از والدين و اطرافيان مقتول که در صحنه جنايت حضور داشتند و اقدامات فني و پليسي دريافتند، مقتول دو روز قبل به همراه شوهرش به نام " مجتبي – خ " 21 ساله که بعلت اعتياد به مواد مخدر روانگردان با وي اختلاف داشت ، به مدت 2 روز اين مکان را اجاره کرده و در آن سکونت داشته اند .

ماموران در ادامه تحقيقات رد اين فرد را در استان تهران شناسايي و اقدامات لازم براي شناسايي مخفيگاه وي و دستگيري اين فرد را در دستور کار خود قرار دادند .

پليس آگاهي با شناسايي مخفيگاه مظنون به قتل در تهران با هماهنگي هاي بازپرس ويژه قتل، با تشکيل اکيپي عملياتي براي دستگيري اين فرد اعزام شد.

ماموران قبل از دستگيري متهم، برابر اعلام کلانتري 156 افسريه تهران و سرکلانتري ششم تهران از اقدام به خودکشي مظنون به قتل و مرگ وي در يکي از بيمارستان هاي استان تهران با خبر شدند .

تحقيقات در خصوص علت و انگيزه وقوع اين قتل و اقدام به خودکشي قاتل در دست بررسي بيشتر پليس قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فافا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    1 0
    این وقایع بخاطرازدواج توسن کم و بدون فکر