قدس آنلاین-شهرکرد،محمود تاجی؛در این نمایشگاه 5 هزار عنوان کتاب در قالب 30  هزار جلد کتاب به مخاطبان و علاقه مندان ارائه شده است

بیست و سومین نمایشگاه کتاب در استان چهار محال و بختیاری گشایش یافت

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، ظهر امروز و با حضور استاندار چهار محال و بختیاری،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تنی چند از مدیران فرهنگی و ارشد استان بیست و سومین نمایشگاه کتاب در محل نگار خانه سالن غدیر این اداره کل آغاز بکار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  چهارمحال و بختیاری در حاشیه این نمایشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار ما گفت: بیست و سومین نمایشگاه کتاب استان با 30 هزار جلد کتاب در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

جواد کارگران دهکردی افزود: در این نمایشگاه 5 هزار عنوان کتاب در قالب 30  هزار جلد کتاب به مخاطبان و علاقه مندان ارائه شده است

کارگران دهکردی خاطر نشان ساخت ،کتابهای این نمایشگاه با موضوع عمومی،دانشگاهی، کمک درسی، کودک و نوجوان و مذهبی است و بخشی ویژه برای ارایه کتاب های بومی در این نمایشگاه اختصاص یافته است.


وی ادامه داد:همایش تجلیل از خادمان فرهنگ و نشر کتاب روز شنبه هفته آینده در سالن مهر برگزار می شود و برگزاری جشن کتاب، مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه های شهرستانی از جمله برنامه های هفته کتاب در استان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.