معاونت امور هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: در تحریم بزرگترین ضربه‌ها را از خودی‌ها خوردیم، بیرونی‌ها با ما صادق‌تر بودند و این خودی‌ها بودند که سوء استفاده کردند و ضربه زدند.

بزرگترین ضربه را در تحریم‌ از خودی‌ها خوردیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، سردار آبنوش در مراسم افتتاحیه دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیاء که در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد با اشاره به دستاوردهای این قرارگاه اظهار کرد: 350 پروژه در خراسان رضوی در دست اجرا داریم و در زمینه ساخت مترو، راه آهن و دیگر عرصه‌های مختلف از جمله نیروی دریایی وارد شدیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن دیوانه شده و هسته‌ای را بهانه کرده است به این دلیل است که می‌بیند در عرصه‌های مختلف پیشرفت پا به پای او جلو می‌رویم؛ ما بالاترین سطح همکاری را با دولت تدبیر و امید داریم و هر جایی که کار زمین مانده اعلام آمادگی کرده و اقدام می‌کنیم.

 

آبنوش تصریح کرد: یک عده آدم که وقت منافع شخصی و لذت‌های لحظه‌ای خود برایشان مهم است در جامعه ما وجود دارند، افتخار می‌کنیم که بسیج اساتید و دانشجویی توانسته‌اند این نمایشگاه را برپا کنند.

 

آبنوش افزود: دشمن دستاورد دموکراسی و انتخابات و احترام به رای مردم را مورد حمله و هجوم قرار داد، سپاه و بسیج به عنوان یک نیرو مخلص در رفع فتنه اقدام کرد، عده‌ای خواستند با سوار شدن بر الفاظ نظام را وارونه کنند و اصل دموکراسی را مورد هجمه قرار دهد.

 

وی اضافه کرد: دشمن همچنین در قالب تحریم خود باوری ما در عرصه اقتصادی را مورد هدف قرار داده، هر کس که به تعالی و سازندگی کشور فکر می‌کند، ما دستش را می‌فشریم، تقریبا از همه اقشار و افکار در قرارگاه خاتم الانبیاء حضور دارند، در عرصه دریا و خشکی و هر جایی که دشمن خواسته است با تحریم وارد شود ما ابتکار عمل را به دست گرفتیم.

 

معاونت امور هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان این‌که افتخار سپاه است که مظروفش بسیج باشد گفت: اکنون فاز 15 و 16 عسلویه صد درصد ایرانی است، روزی می‌گفتند محال است بتوانیم یک فاز کاملا ایرانی در عسلویه بسازیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما را متهم به انحصار می‌کنند البته درختی که پربارتر است سنگ بیشتری به سویش پرتاب می‌شود، قرارگاه خاتم الانبیاء سعی می کند مسئولیت ابرپروژه‌ها را بر عهده گیرد البته هنر دشمن سیاه‌نمایی است.

 

آبنوش با اشاره به دوران دفاع مقدس یادآور شد: طی آن هشت سال ما آنچنان نیرویی نداشتیم، اما توانستیم بر دشمن غالب شویم،کسانی که با اهل بیت(ع) رابطه همدلی برقرار می‌کنند می‌فهمند که ما چگونه پیروز شدیم.

 

معاونت امور هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء اضافه کرد: به دلیل هجمه سراسری توسط نظام سلطه زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تازگی شکل گرفته بود ما مسئولین کارآزموده نداشتیم همه جانبه به ما حمله کردند، آنجا کسی نگفت که حقوق بشر کجاست و در اوج مظلومیت ما یورش بردند و ما سرافرازانه از آن مقطع عبور کردیم اما دشمنان در مقاطعی دموکراسی ما را مورد حمله قرار دادند.

 

وی ادامه داد: ما باید خودمان را ثروت‌مندترین مردم جهان بدانیم چرا که داشتن ثروتی همچون ائمه اطهار(ع) یک ذخیره و ثروت بزرگ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.