نماینده مردم تهران در مجلس، فراکسیون رهروان ولایت را نامتجانس و فاقد تأثیرگذاری زیاد خواند و گفت: در صدد تشکیل فراکسیون صدای ملت هستیم.

به دنبال تشکیل فراکسیون صدای ملت هستیم/ امیدوارم روز رأی اعتماد فیلم اکشن نمایش داده شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 26 آبان پس از اتمام صحن علنی در جمع خبرنگاران مخالفت‌ها با وزیر پیشنهادی علوم را سازماندهی شده خواند و گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی اسناد و مدارکی را در اختیار برخی نمایندگان قرار می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که چه طور نمایندگان از وزارت اطلاعات که زیرمجموعه دولت است اطلاعات خود را دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: رده‌های میانی کار خود را می‌کنند.

مطهری در پاسخ به سوال دیگری در مورد احتمال فیلمی علیه وزیر پیشنهادی علوم در روز رأی اعتماد گفت: امیدوارم فیلم اکشنی نمایش داده شود که نمایندگان لذت ببرند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجلس در مورد دانش آشتیانی روشن نیست، بیان داشت: احساس می‌کنم این فضا به مرور بهتر می‌شود، ما وظیفه خود را انجام داده و حرف‌مان را می‌زنیم، اما اینکه فضا در مورد وزیر پیشنهادی بهتر شود یا نه موضوع دیگری است.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه رئیس مجلس نمی‌تواند کاری در زمینه بهتر شدن فضای مجلس در قبال وزیر پیشنهادی علوم انجام دهد، گفت: موافقان و مخالفان قرعه‌کشی می‌شوند و سخنان خود را مطرح می‌کنند.

مطهری فراکسیون رهروان ولایت را یک فراکسیون ناقص و نامتجانس که تأثیر زیادی در رأی نمایندگان ندارد برشمرد و تصریح کرد:‌ما درصددیم فراکسیون صدای ملت را تشکیل دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.