قدس آنلاین یزد - سرپرست حوزه هنری یزد از چاپ و انتشار 15 عنوان کتاب جدید در این مرکز تا پایان سالجاری خبر داد.

تا پایان سالجاری 15 عنوان کتاب در استان یزد منتشر می شود

به گزارش قدس آنلاین ازیزد  ، محمد صادق کوچک زاده  با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت : هم اکنون هفت کتاب در دست چاپ است و بقیه آثار نیز در مرحله آماده سازی قرار دارد که امیدواریم تا پایان سال جاری به چاپ برسد.

وی افزود : کتاب های 'روز شمار انقلاب یزد' نوشته محمد رضا کلانتری سرچشمه و جواد بهبود زاده، 'گزیده افتخار' (گزیده اعلامیه های دوران انقلاب اسلامی در یزد) اثر محمد رضا کلانتری سرچشمه، مجموعه شعر آیینی 'پاییز تبسم' سروده سید فضل ا... طباطبایی ندوشن از اثار در دست چاپ است.

کوچک زاده   تصریح کرد : 'نیمه شبی در حلّه' (چاپ دوم) به نویسندگی مظفر سالاری، مجموعه شعر طنز 'همه را شکل یار می بینم' اثر محمد نظری ندوشن، کاریکلماتور 'قلبم پنج کار می کند' نوشته محمد جواد حلوایی و 'حال همه ما خوب است' به نویسندگی کرامت یزدانی نیز هم اکنون در دست چاپ است.

وی افزود : کتاب مجموعه عکس های منتخب خانه عکاسان حوزه هنری یزد نیز در دست تهیه است که بزودی چاپ خواهد شد.

سرپرست حوزه هنری یزد با بیان این که تولید آثار فاخر در حوزه های مختلف به ویژه شعر و داستان از اولویت های این نهاد است برگزاری شب شعر، نشست های نقد و بررسی آثار نوقلمان و نویسندگان مطرح استان و کشور، برگزاری کارگاه های آموزشی داستان نویسی، مسابقات کتابخوانی، معرفی شاعران و نویسندگان استان و ایجاد زمینه مناسب برای توزیع آثار آن ها در جامعه را از دیگر برنامه های این مرکز برشمرد.

وی با اشاره به این که هنرمندان و نویسندگان می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند گفت: شاعران و نویسندگان استان برای چاپ آثارشان می توانند به حوزه هنری یزد مراجعه کنند

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.