قدس آنلاین-شهرکرد، رضا رضوی ؛،تربیت انسان های مومن، مجاهد، بصیر و انقلابی  از اهداف حلقه های صالحین می باشد.

دراولین روز از هفته بسیج طرح میقات صالحین در معیادگاه های نمازجمعه استان چهار محال و بختیاری برگزارشد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته شهرستان شهرکرد که به امامت حجت الاسلام محمدعلی نکو نام گلپایگانی برگزار شد در گفتگو با قدس آنلاین از برگزاری طرح  میقات صالحین ، در نماز جمعه سراسر استان با حضور بسیجیان عضو حلقه های صالحین در مصلاها و مساجد محل برپایی نماز جمعه، برگزار شد.

سرهنگ پاسدار موسی انصاری بارده افزود: 727 حلقه صالحین در شهرستان شهرکرد فعال است که در طرح میقات صالحین تمامی این حلقه ها با حضور در مکان های برگزاری نمازجمعه به تبیین مسایل فرهنگی، عقیدتی، سیاسی برای نمازگزاران پرداختند.

سرهنگ انصاری بارده ،تربیت انسان های مومن، مجاهد، بصیر و انقلابی را از اهداف حلقه های صالحین برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد افزود: سپاه ناحیه شهرکرد از ابتدای امسال تاکنون در طرح ارشاد و امربه معروف و نهی از منکر چهره به چهره بیش از 5 هزار و 555 مورد برنامه اجرا نموده است..

سرهنگ انصاری بارده ادامه داد: آموزش و تبیین مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیروهای بسیج و حلقه های صالحین یکی از مهم ترین برنامه های بسیج است که ازاوایل سال جاری  تاکنون این طرح 21 هزار نفر روز در شهرستان شهرکرد اجرا گردیده.
شایان ذکر است طرح میقات حلقه های صالحین در تمامی مصلی ها و مساجد محل برگزاری نمازجمعه استان چهارمحال و بختیاری با حضور بسیجیان فعال و ولایتمدار استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.