قدس آنلاین: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در هفت ماه گذشته سال جاری تعداد 89 نفر که همگی مرد بودند به دلیل حوادث ناشی از کار فوت شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار 69 نفر بوده ، رشد 27.1 درصدی داشته است.

فوت‌89 نفر ناشی از حوادث کار در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علی‌ سلیمان‌پور با اشاره به افزایش آمار متوفیات ناشی از حوادث کار در هفت ماهه گذشته سال‌ جاری در استان اصفهان اظهار کرد: و در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفتند.

وی افزود: تعداد افراد فوت‌شده ناشی از حوادث کار در هفت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 69 نفر بوده است که 27.1 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت آمار مصدومان ناشی از حوادث کار یک‌هزار و 821 مورد است که شامل 91 زن و یک‌هزار و 730 نفر مرد بوده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته نیم درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: آمار پرونده‌های به نتیجه رسیده در کمیسیون‌های پزشکی قانونی استان اصفهان در هفت ماهه گذشته سال جاری افزایش یافته است

سلیمان‌پور بیان کرد: در این مدت تعداد پرونده‌های به نتیجه رسیده در کمیسیون‌های پزشکی قانونی استان 652 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 32.5 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: از تمام پرونده‌های به نتیجه رسیده در این مدت، 333 مورد مرتبط با رسیدگی به پرونده‌های پزشکی قانونی، 168 مورد مرتبط با رسیدگی به پرونده‌های قصور پزشکی و 151 مورد نیز مربوط به روانپزشکی بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.