قدس آنلاین یزد - مرحله استانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان یزد با برگزاری آزمون رشته‏‏های تفسیر و مفاهیم و شرکت 166 نفر از اعضای کانون های مساجد به کار خود پایان داد.

پایان کارنهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مسابقات رشته‏‏های مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و تفسیر قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در یزد  برگزار شد.

 

در مجموع 166 نفر از اعضا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این مسابقات شرکت کردند که از این بین  89 شرکت کننده را برادران و 65 شرکت کننده را خوهران تشکیل می دادند.

 

رشته تفسیر این مسابقات با حضور 12 نفر از ائمه جماعات کانون‏‏های مساجد استان به صورت کتبی از جزء نهم تا دوازدهم قرآن کریم برگزار شد که در پایان و پس از اعلام نتایج از سه نفر برتر تجلیل و یک نفر به مرحله کشوری این مسابقات که به میزبانی استان خوزستان برگزار می‏‏شود، راه یافت.

 

رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان نیز با 65 شرکت کننده در گروه خواهران و 89 شرک کننده در گروه برادران از جزوه نماز در قرآن و نهج البلاغه برگزار شد .

 

بخش مفاهیم قرآن و نهج البلاغه تنها در مرحله استان برگزار و از 3سه نفر برتر این بخش در دو گروه خواهران و برادران طی مراسمی قدردانی شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.