قدس آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی به میزبانی خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

خراسان شمالی میزبان دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، حسین ثابت‌قدم وحید اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گستر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده این آثار را از مهم‌ترین اهداف برپایی این جشنواره اعلام کرد.

وی گفت: شناخت اندیشه‌ها و زندگانی امام رضا(ع) و مضامین عالی فرهنگ رضوی، تأثیر اندیشه و آثار امام رضا(ع) در زندگی فردی و اجتماعی، شناساندن کرامت و تأثیرات رفتاری امام رضا(ع) در زندگی انسان، تبیین ابعاد علمی و اجتماعی شخصیت و سیره امام رضا(ع)، سیره عملی سبک زندگی رضوی، توجه به ظرفیت فرهنگ‌ها و اعتقادات بومی با محوریت فرهنگ رضوی آداب و رسوم، آیین‌ها از جمله موضوعات برای شرکت در این جشنواره است.

ثابت‌قدم وحید مهلت ارسال نمایشنامه پایان فروردین سال آینده اعلام نتایج ارزیابی متون پایان اردیبهشت 94، ارزیابی آثار تیرماه 94 و زمان برگزاری جشنواره همزمان با دهه کرامت شهریور‌ماه 94 خواهد بود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.