قدس آنلاین - تبریز: سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، از برگزاری تورهای تبریزگردی جهت معرفی و شناساندن در خور شأن، فرهنگ، تمدن و تاریخ کهن سال تبریز و آذربایجان خبر داد.

برگزاری تورهای تبریزگردی ویژه دانشجویان دانشگاه تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا خلیلی با اعلام این خبر گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان توسعه گردشگری با دانشگاه تبریز، دانشکده دندان پزشکی و دانشکده پرستاری، از اول آبان ماه لغایت آخر آذرماه تورهای تبریزگردی جهت معرفی شایسته تبریز به دانشجویان بومی و غیر بومی دانشگاه تبریز برگزار می گردد که مورد استقبال بی نظیر دانشجویان قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله اماکن تاریخی که در این تورها مورد بازدید قرار می گیرند عبارتند از کاخ موزه شهرداری، موزه مشروطه، موزه آذربایجان، موزه سنجش، سایت موزه عصرآهن، خانه موزه ادبی استاد شهریار می باشد. بازدید تخصصی از مترو کلانشهر تبریز نیز در این تورها گنجانده شده است که توسط راهنمایان متخصص گردشگری اطلاعات لازم در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

خلیلی اضافه کرد: در طول تورهای گردشگری پک های آماده شده توسط این سازمان که شامل نقشه گردشگری تبریز، کتاب وقت تبریز که اماکن تاریخی تبریز را معرفی می کند در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

گفتنی است ساعت برگزاری تورهای تبریزگردی 9 صبح لغایت 13 بعداز ظهر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.