قدس آنلاین- تبریز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نسبت به تکمیل استادیوم 5 هزار نفری شهید سرانجام میانه اقدام خواهد نمود از افتتاح این طرح تا دهه فجر امسال خبرداد.

استادیوم پنج هزار نفری میانه تا دهه فجر افتتاح می شود

 به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل حیدری آزاد در جلسه ورزش و جوانان شهرستان میانه با حضور مصطفی مدبر مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص جاده دسترسی به استادیوم مقررشد 50 درصد کل هزینه مربوط به خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری با ارائه اسناد مثبت تا سقف 7 میلیاردو 500 میلیون ریال از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و 50 درصد مابقی از سوی سهرداری و شورای شهر میانه پرداخت شود.

وی همچنین اظهارکرد: شهرداری مکلف است تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تهیه طرح مورد نیاز جهت تکمیل جاده دسترسی استادیوم  جهت ارائه به معاونت استانداری و فرمانداریویژه شهرستان میانه  و نیز انتخاب پیمانکار مربوطه اقدام کند.

حیدری آزاد با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز مکلف به واریز سهم خود در چهارچوب قرارداد فی مابین خود و شهرداری پس از وصول طرح و تصویب آن به حساب شهرداری می باشد افزود: اداره ورزش و جوانان نیز وظیفه نظارت جهت تکمیل نواقصات را عهده دار خواهد بود.

فرماندارویژه میانه افزود: شهرداری میانه نیز باید اجرای فضای سبز پیرامون استادیوم را متعهد شده و ظرف یک هفته آتی با بررسی تمامی زوایا قرارداد مربوطه را تنظیم کند تا به امضای طرفین برسد که جا دارد در این خصوص از دکتر محمدعلی مددی نماینده مردم میانه در خصوص پیگیری برای جذب 22 میلیارد ریال اعتبار  در راستای تکمیل سالنهای ورزشی شهرستان تقدیر نمایم.

وی با بیان اینکه مبلغ 160 میلیارد ریال اعتبار ورزشی به  شهرستانهای مراغه و میانه تخصیص یافته گفت:این اعتبار بین مراغه و میانه تقسیم خواهد شد که در این خصوص از نماینده مردم میانه درخواست داریم تا نسبت به اخذ 60 میلیارد ریال مابقی نیز اقدام کنند تا بتوانیم به تکمیل نواقصات ورزش شهرستان میانه  که مهد ورزشکاران و قهرمانان نام آور است بپردازیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.