۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 250893

غلامرضا بهروان گفت: مخالفت کي روش سبب شد بازي هاي جام حذفي را تک حذفي برگزار کنيم.

چرا جام حذفی تک بازی انجام می شود؟

غلامرضا بهروان، با اشاره به اینکه کمیته مسابقات می خواست از مرحله یک هشتم نهایی دیدارهای جام حذفی را بصورت رفت و برگشت برگزار کند تا تیم ها با 8 بازی جام قهرمانی را بر بالای سر ببرند به «ورزش سه» گفت: مخالفت کی روش با این مسئله سبب شد تا ما کماکان بازی های جام حذفی را تک حذفی برگزار کنیم. ضمن اینکه دیدار پایانی هم در شهر بیطرف و بصورت تک بازی برگزار می شود.

اینکه اکنون تیمی با 5 بازی قهرمان جام حذفی می شود خیلی قشنگ نیست و نمی تواند به جام قهرمانی اعتبار فنی بدهد و ما باید کاری کنیم تا در آینده تیم قهرمان در جام حذفی تعداد بازی های بیشتری انجام دهد.

رئیس کمیته مسابقات در مورد تخصیص سهمیه جدید به فوتبال ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بزودی نحوه امتیاز دهی به کشورها تغییر خواهد کرد و دیگر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در تعیین سهمیه برای کشورها مهم نخواهد بود. از این پس عملکرد باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین نتایج تیم های ملی در مسابقات برون مرزی میزان سهمیه در لیگ قهرمانان را مشخص خواهد کرد و این مسئله باید مورد توجه باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین تیم ملی باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون مخالفت وزارت ورزش و جوانان با حضور کرانچار در راس کادر فنی تیم ملی امید گفت: هر نه عضو هیات رئیسه به حضور کرانچار در راس کادر فنی تیم ملی امید رای مثبت داده بودند و این به خاطر کارنامه فنی این مربی در فوتبال ایران بود. از سویی حضور کرانچار در سپاهان و پرسپولیس با مسئله حاشیه ای روبرو نبود که ما دست از این تصمیم برداریم. با این حال وزارت ورزش و جوانان نظر خاص خود را داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.