قدس آنلاین- میانه: نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه سد شهریار در شهرستان میانه احداث شده اما رسوب‌گیر سد منجیل و مخزن تامین آب صنعتی و کشاورزی گیلان شده و در قبال آن دولت متعهد به اجرای 12 هزار هکتار از پایاب سد شده اما تا به حال اجرا نشده است.

دولت به تعهدات خود در احداث 12 هزار هکتار پایاب سد شهریار میانه عمل نمی کند

به گزارش قدس آنلاین از میانه، محمدعلی مددی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میانه اظهار کرد: دولت موظف است به تمام تعهدات خود در سطح جامعه از جمله در شهرستان میانه عمل کند.

وی با بیان اینکه سد شهریار در شهرستان میانه احداث شده اما رسوب‌گیر سد منجیل و مخزن تامین آب صنعتی و کشاورزی گیلان شده و در قبال آن دولت متعهد به اجرای 12 هزار هکتار از پایاب سد شده اما تا به حال اجرا نشده است.

مددی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی نیازمند زمین، آب و نیروی انسانی است، افزود: تمام این ظرفیت‌ها، منابع موجود در شهرستان و موقعیت جغرافیایی ویژه آن زمینه و بستر مناسب در شهرستان را برای توسعه همه جانبه فراهم آورده است اما نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح است.

وی بر شناسایی ظرفیت‌های موجود و بررسی آنها برای پالایش منطقه در سند توسعه شهرستان تاکید کرد و افزود: توزیع عادلانه ثروت در جامعه امری ضروری است که این امر در شهرستان ما اتفاق نیفتاده در حالی که شهرستان میانه از نظر موقعیت جغرافیایی به 4 استان متصل بوده و یک سوم آب‌هاب جاری استان را داراست.

مددی از راه‌اندازی بانک صنعت و معدن برای نخستین بار در میانه، پروژه در حال اجرای خانه فرهنگ مهر برای رفاه و آسایش فرهنگیان بازنشسته، خانه پرتو درمانی با تجهیزات سی تی اسکن، MRI، و سونوگرافی و پروژه سینمای دیجیتال در میانه با 32 میلیارد ریال و پیگیری مجدانه راه ریلی میانه خبر داد و افزود: حرکت‌های اصولی برای مطالبات مردم در شهرستان در طول دولت‌های گذشته و فعلی انجام شده اما این شهرستان نیازمند توسعه هر چه بیشتر در حد نام و جایگاه مردم آن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.