قدس آنلاین - تبریز : سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پیامی هفته پروهش را تبریک گفت و عنوان کرد :پژوهش زمینه ساز رشد و توسعه ی پایدار جامعه است.

پژوهش زمینه ساز رشد و توسعه ی پایدار جامعه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ، وی در پیام خود آورده است : توسعه علمی،صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود.در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می شود.علاوه بر این توسعه آتی پژوهش در هر کشور مبتنی بر گسترش رویکرد پژوهش مدار در آموزش آن کشور است که از سطح آموزش ابتدایی شروع شده و تا پایان تحصیلات دانشگاهی استمرار می یابد.

توسعه پایدار و همه جانبه در هر کشوری به نحو قابل توجهی در گرو گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی آن کشور است،اگر نگاهی درازمدت به امر پژوهش داشته باشیم،شاید مهم تر از انجام پژوهش در زمینه های مختلف،گسترش رویکرد پژوهش مدار در آموزش مقاطع مختلف تحصیلی باشد.

به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،تجاری سازی علم و تولید ثروت از یافته های علمی و رفع نیاز جامعه از طریق ارتباط دانشگاه و صنعت و تبدیل فکر و اندیشه به محصولات تجاری از تکالیف مهم پژوهشگران دستگاههای پژوهشی و فناوری محسوب می گردد.

بدینوسیله هفته پژوهش را به دانش پژوه ،پژوهشگر ، استاد و فرهیخته تبریک گفته و توفیق سربلندی و خدمت روزافزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، از درگاه ایزد منان خواستار بوده و امید آن داریم که با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه،شاهد موفقیت های چشمگیری در این زمینه و رساندن ورزش آذربایجانشرقی به اوج افتخار در جهان باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.