قدس آنلاین - تبریز : شهردار تبریز گفت : دغدغه ای جز آبادانی شهر و خدمت به شهروندان نداریم و با ایمان به راهی که در پیش گرفته ایم، دستانی را که در پی از بین بردن منافع شهر و شهروندان باشد، قطع خواهیم کرد.

دستانی را که در پی از بین بردن منافع شهر و شهروندان باشد، قطع خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در یادواره شهدای محله بهار با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروز در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار داریم، می توانیم به تاسی از مسیری که شهیدان پیموده اند، عاقبت به خیر باشیم.

وی راه نجات کشور را اطاعت محض از مسیر ولایت خواند و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، به عنوان یک الگوی مترقی و کارساز، که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد، نقطه اتکای ارزشمندی است که در صورت اجرای هوشمندانه و مدون، معضلات متعدد اقتصادی از قبیل اشتغال و معیشت را از میان خواهد برده و موجب توسعه و آبادانی شهر و  کشور خواهد شد.

شهردار تبریز در ادامه با اشاره به روند پیش برد برنامه های مدیریت شهر گفت: با همگرایی و تعامل ارزشمندی که در بخش های مختلف اداره شهر از قبیل شهرداری، شورای اسلامی شهر، مجموعه مدیریتی استان، نمایندگان مجلس و دستگاه های متعدد اجرایی، فراهم شده است، تمام تلاش مان را می کنیم تا در سال های آینده، شهری، در خور نام و پیشینه تاریخی شهر تبریز، بسازیم.

وی در عین حال متذکر شد: ممکن است در طی این مسیر دشوار، با برخی نارسایی های اجتناب ناپذیر نیز مواجه باشیم اما در هر حال، با هر گونه سهل انگاری و خطایی که در پیش برد اهداف خدمتگزاری تاثیر نامطلوب بگذارد، قاطعانه برخورد می کنیم.

صادق نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که محله بهار، تعهد و مسئولیت خود را در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ثابت کرده است، افزود: گواه بارز این پاسداری، شهیدانی است که این محله قدیمی تقدیم تاریخ انقلاب اسلامی کرده است.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به ساختار قدیمی محله بهار، اظهار امیدواری کرد که با آغاز به کار دفتر تسهیل گستر در این محله، و وظایفی که این دفتر برای پیگیری اجرای طرح اسکان پایا، پیگیری می کند، در سال های آتی، چهره این محله به وضعیت مطلوب تری دست یابد.

وی همچنین در سخنان آغازین خود با گرامیداشت اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به اجتماع 20 میلیونی زائران حسینی در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: هر حرکتی که به قیام تاریخی سرورر و سالار شهیدان، متصل باشد، همواره در تاریخ جاودان خواهد بود.

نجفی ادامه داد: ماندگاری آثار و برکات شهیدان دفاع مقدس، ریشه در حرکت این بزرگمردان در مسیر قیام عاشورا دارد.

شهردار تبریز اظهارداشت: همین ویژگی مهم است که باعث شده امروز، پس از سال ها از پایان جنگ تحمیلی، شیفتگی و ارادت مردم به شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، همچنان چشمگیر و بارز باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.